Τρίτη, 19 Νοε.
15oC Αθήνα
Nikos’ Blog

Μελάς Blog

Τηλεθέαση: Τέρμα τα ψέματα!

Τηλεθέαση: Τέρμα τα ψέματα!

Καινούργιος μήνας ξεκινά και στα επιτελεία των τηλεοπτικών σταθμών κάνουν ταμείο, κοιτάζοντας αν τον προηγούμενο μήνα είχαν κέρδος ή έλλειμμα στις μετρήσεις τηλεθέασης.

Βέβαια, ένεκα του… εθίμου της πρωταπριλιάς από το πρωί όλοι σχεδόν ανακοινώνουν πως είναι «πρώτοι», προσπαθώντας αφού δεν κέρδισαν στη μάχη της τηλεθέασης να κερδίσουν σε αυτή των εντυπώσεων.

Πάμε όμως να δούμε αναλυτικά… και αριθμητικά… τι έβγαλε το ταμείο της τηλεθέασης σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Nielsen και ποιοι γελάνε… αλλά και ποιοι κλαίνε… από τις επιδόσεις των προγραμμάτων τους.

Στο γενικό σύνολο λοιπόν για έναν ακόμα μήνα βρέθηκε ο ΣΚΑΪ σημειώνοντας τις ίδιες επιδόσεις με τον προηγούμενο, τον Φεβρουάριο, ενώ στη δεύτερη θέση εξακολουθεί να βρίσκεται ο ΑΝΤ1 αυξάνοντας ελάχιστα το μέσο όρο του.

Μεγαλύτερη αύξηση σημείωσε το STAR, αυξάνοντας έτσι τη διαφορά από τον «αδελφό» του, τον ALPHA που απέχει ελάχιστα πλέον από τις… μονοψήφιες θέσεις.

Σε αυτές βρίσκονται το OPEN και το MEGA, αλλά και τα κανάλια της ΕΡΤ που παρά την ενδυνάμωση του ψυχαγωγικού προφίλ τους αδυνατούν να συγκεντρώσουν ικανοποιητικό αριθμό τηλεθεατών στις συχνότητές τους. Βέβαια τα «λάθη» ετών στο πρόγραμμα της δημόσιας τηλεόρασης θέλουν υπομονή και επιμονή… για να διορθωθούν… αρκεί να μην επαναλαμβάνονται… έστω και σε μικρότερο βαθμό.

Από την άλλη, όσον αφορά τις επιδόσεις των τηλεοπτικών σταθμών στο δυναμικό κοινό, που οι περισσότεροι υποστηρίζουν ότι είναι ο «στόχος» τους, παρατηρούνται αρκετές κι ενδιαφέρουσες αλλαγές. Στην κορυφή βρίσκεται πάλι ο ΣΚΑΪ αλλά σε ελάχιστη πλέον απόσταση ακολουθεί το STAR που αύξησε σημαντικά τα ποσοστά του στους τηλεθεατές ηλικίας 18 – 54 ετών. Έτσι λοιπόν ο ΑΝΤ1, αν και σημείωσε μικρή αύξηση του μέσου όρου του έπεσε στην τρίτη θέση, έχοντας μεγάλη απόσταση από τον ALPHA που εδώ… δεν την γλύτωσε και έπεσε… στα μονοψήφια.

Στις επόμενες θέσεις και πάλι OPEN και MEGA, ενώ η κατάταξη ολοκληρώνεται με τα κανάλια της ΕΡΤ που από τις μετρήσεις τηλεθέασης αποδεικνύεται ότι υπάρχει μεγάλη… απόσταση μεταξύ των επιλογών τους και του «δυναμικού κοινού»!

Αναλυτικά λοιπόν στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε τους μέσους όρους των τηλεοπτικών σταθμών στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό που έχουν προκύψει από τις μετρήσεις της Nielsen για τον Μάρτιο, ενώ εντός παρένθεσης αναφέρονται οι αντίστοιχοι μέσοι όροι τους τον προηγούμενο μήνα, τον Φεβρουάριο.

Έτσι λοιπόν έκλεισε ο Μάρτιος για τους τηλεοπτικούς σταθμούς, αποτυπώνοντας ουσιαστικά το πόσο ανταγωνιστική είναι η φετινή σεζόν, καθώς, ιδιαίτερα στις πρώτες θέσεις, δίνεται σκληρή μάχη που θα συνεχιστεί και τους επόμενους μήνες. Αλλά καλώς ή κακώς αυτές είναι οι επιλογές των τηλεθεατών που άλλους τους ανεβάζει ψηλά… και άλλους τους περνάει στα ψιλά…!

Melas Blog Τελευταίες ειδήσεις