Πετυχημένη αποδεικνύεται η απόφαση της ΕΡΤ για τη δημιουργία του ERTFLIX, καθώς σε λιγότερο από έναν χρόνο λειτουργίας αναδεικνύεται ως η δημοφιλέστερη εγχώρια ψηφιακή πλατφόρμα μέσα από το διαδίκτυο.
Βέβαια η σύγκριση γίνεται με συνδρομητικές πλατφόρμες που δεν παρέχονται δωρεάν, όπως συμβαίνει με το ERTFLIX, ενώ παράλληλα παρατηρείται πως αρκετές παραγωγές της δημόσιας τηλεόρασης, κυρίως αυτές της μυθοπλασίας, παρακολουθούνται ετεροχρονισμένα, από την ψηφιακή της πλατφόρμα. Αξιοσημείωτο επίσης είναι ότι σύμφωνα με την έρευνα που διεξήχθη για την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων τους περισσότερους τηλεθεατές κερδίζει το NETFLIX.
Ωστόσο, όπως αναφέραμε σαφέστατα και το «πείραμα» του ERTFLIX αποδεικνύεται πετυχημένο και δικαιολογημένη η ανακοίνωση της δημόσιας τηλεόρασης που αναφέρει πως
«Το ERTFLIX κερδίζει την πρωτιά ανάμεσα στις υπόλοιπες γνωστές και εν λειτουργία ελληνικές πλατφόρμες που διαμοιράζουν τηλεοπτικό πρόγραμμα αποκλειστικά από το Internet σε smart TV, boxset, laptop, tablet και κινητά.
Η μεγάλη επιτυχία του ERTFLIX, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Metron Analysis για λογαριασμό της ΕΕΤT με θέμα τη χρήση που κάνουν οι πολίτες στις λεγόμενες Over The Top (ΟΤΤ) επιφυείς υπηρεσίες Internet είναι πραγματικά εντυπωσιακή. Πόσο μάλλον όταν η νέα ψηφιακή πλατφόρμα της ΕΡΤ δεν έχει συμπληρώσει ένα χρόνο ζωής -τα πρώτα γενέθλια του ERTFLIX είναι στις 20 Απριλίου. Η έρευνα της Metron Analysis αφορά τις συνήθειες των Ελλήνων (επισκεψιμότητα, συχνότητα, κ.λπ.) σε σχέση με τις υπηρεσίες ΤV που διανέμονται αποκλειστικά μέσα από το internet σε κάθε τύπου συσκευή. Όπως προκύπτει από την έρευνα:
-Την πρωτοκαθεδρία φυσικά έχει το NETFLIX. Ωστόσο το ERTFLIX έρχεται δεύτερο, με τις υπόλοιπες 7 πλατφόρμες που χρησιμοποιούν οι Έλληνες να ακολουθούν. Κύρια προτίμηση αποτελεί το NETFLIX σε ποσοστό 85% επί των χρηστών ΟΤΤ υπηρεσιών, ενώ ακολουθεί το ERTFLIX (26%) και το app της Cosmote (21%). Οι υπόλοιπες πλατφόρμες που διερευνήθηκαν (Nova app, Vodafone app, Wind app, Apple TV, Amazon Prime, Cinobo) συγκεντρώνουν ποσοστά από 10% και κάτω.
-Εντυπωσιακό στοιχείο είναι επίσης η διείσδυση του ERTFLIX σε όλα τα κοινά, με μεγαλύτερη τάση σε αυτά που έχουν ανώτερη και ανώτατη εκπαίδευση, στοιχείο που επιβεβαιώνει την ποιότητα και ποικιλία των προγραμμάτων του.
-Στα γενικά στοιχεία βλέπουμε σχεδόν 6 στους 10 χρήστες internet να έχουν κάνει χρήση τουλάχιστον μίας υπηρεσίας/εφαρμογής ΟΤΤ για τηλεοπτικό περιεχόμενο, ιδιαίτερα μικρές ηλικίες/φοιτητές (πάνω από 80%), επιβεβαιώνοντας έτσι και στην Ελλάδα την παγκόσμια τάση για on demand θέαση.
Το γεγονός ότι το ελληνικό κοινό έχει ήδη αγκαλιάσει τις ψηφιακές υπηρεσίες τηλεοπτικού περιεχομένου φαίνεται και από το γεγονός ότι καταγράφεται διάρκεια χρήσης περίπου 2,5 ώρες την ημέρα, με 1 στους 2 χρήστες να είναι τακτικοί (heavy/moderate), ενώ η υψηλότερη χρήση εντοπίζεται, βέβαια, στους νέους 16-34 ετών και στους φοιτητές.»
Η ανακοίνωση της ΕΡΤ μάλιστα αναφέρει πως «Με αυτά τα θεαματικά στοιχεία στην ανταπόκριση του κοινού, αλλά και με περισσότερες από 7.300.000 επισκέψεις τον Μάρτιο, το ERTFLIX ετοιμάζεται να βγάλει στον αέρα τον επόμενο μήνα μια εντελώς νέα εικόνα. Έτσι, θα μπορούν να βλέπουν τη δωρεάν ψηφιακή πλατφόρμα της ΕΡΤ στις τηλεοράσεις τους και εκείνοι οι οποίοι μέχρι πρότινος δεν μπορούσαν να παρακολουθήσουν. Αρκεί να διαθέτουν τη λειτουργία Chromecast της Google, είτε έχοντας τη συσκευή Chromecast συνδεδεμένη με την τηλεόραση, είτε μέσα από την Android TV τηλεόρασή τους –ως ενσωματωμένη λειτουργία– που επιτρέπει στις κινητές smart συσκευές να συνδέονται ασύρματα και να μεταδίδουν την εικόνα που θέλουμε να παρακολουθήσουμε στην τηλεόραση.
Επίσης, για πρώτη φορά το ERTFLIX θα προσφέρει πλοήγηση, η οποία θα είναι προσωποποιημένη ανά χρήστη. Ο κάθε χρήστης θα έχει τη δυνατότητα εισάγοντας (αν το επιθυμεί) το email του να παρακολουθεί τα προγράμματα από το σημείο που τα έχει αφήσει, καθώς το ERTFLIX θα αποκτήσει πλέον μνήμη π.χ. για τα ποια επεισόδια μιας σειράς έχει παρακολουθήσει ο καθένας. Ακόμη, και βάσει των επιλογών του καθενός, θα μπορεί να ενημερώνεται για τις νέες σειρές και ταινίες που θα προστίθενται στην πλατφόρμα. Με άλλα λόγια δηλαδή θα έχει τον προσωπικό του σύμβουλο ψυχαγωγίας!»