Τετάρτη, 20 Νοε.
15oC Αθήνα

Το ταμείο της τηλεθέασης μίλησε!

Το ταμείο της τηλεθέασης μίλησε!

Πρώτες μέρες του μήνα και για κάποιους ξεκίνησε ευχάριστα, ενώ κάποιοι κοιτάζουν πίσω μπας και καταλάβουν τι λάθη έχουν κάνει όταν κάποιοι άλλοι φαίνεται να ενδιαφέρονται απλώς… να περνά η μέρα… και το πρόγραμμα.

Όπως όλα έτσι και οι τηλεοπτικοί σταθμοί κρίνονται για την ποιότητα του προγράμματος τους με τα στοιχεία της Nielsen να αποτυπώνουν τη θετική ή όχι στάση του τηλεοπτικού κοινού.

Πάμε λοιπόν να δούμε τι έβγαλε το ταμείο της τηλεθέασης με το κλείσιμο του μήνα και μάλιστα σε σχέση με τον προηγούμενο, τον Ιανουάριο, για να διαπιστώσουμε για ποιους τηλεοπτικούς σταθμούς τον Φεβρουάριο «μύρισε καλοκαίρι»!

Στην κορυφή της κατάταξης στο γενικό σύνολο βρέθηκε ο ΣΚΑΪ αλλά σημειώνοντας απώλειες στις επιδόσεις του, ενώ ο ΑΝΤ1 που ακολουθεί στη δεύτερη θέση κατάφερε να μειώσει αρκετά τη μεταξύ τους απόσταση, αφού παράλληλα ανέβασε τα ποσοστά του.

Αύξηση των επιδόσεών του σημείωσε και το STAR που βρέθηκε στην τρίτη θέση καταφέρνοντας να περάσει άνετα μπροστά από τον ALPHA που για έναν ακόμα μήνα συνέχισε την πτωτική πορεία του καταλήγοντας στην τέταρτη θέση της κατάταξης.

Ελάχιστη άνοδο για το OPEN που ακολουθεί αλλά και το MEGA, ενώ τα κανάλια της ΕΡΤ είτε έμειναν στα ίδια χαμηλά ποσοστά (ΕΡΤ1) είτε έχασαν κι άλλους τηλεθεατές (ΕΡΤ2, ΕΡΤ3) από τις συχνότητές τους.

Την ίδια περίπου εικόνα συναντάμε και στο ταμείο του δυναμικού κοινού, αφού οι τηλεθεατές ηλικίας 18-54 ετών κράτησαν τον ΣΚΑΪ στην κορυφή έχοντας σημειώσει ελάχιστη μείωση των ποσοστών του, ενώ μικρή άνοδο σημείωσε ο ΑΝΤ1 που νιώθει όμως την… ανάσα του STAR που αύξησε αρκετά τα έσοδά του. Αντίθετα ο ALPHA σημείωσε μικρή πτωτική πορεία ενώ το OPEN και το MEGA κινήθηκαν ελάχιστα προς τα πάνω. Όσο για την ΕΡΤ συνεχίζει να μένει σε πολύ χαμηλές πτήσεις με την ΕΡΤ1 να διατηρεί τα ίδια ποσοστά ενώ η ΕΡΤ2 και ΕΡΤ3 κοντεύουν να… μηδενιστούν στο συγκεκριμένο ηλικιακό κοινό.

Αναλυτικά λοιπόν στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε τους μέσους όρους των τηλεοπτικών σταθμών στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό που έχουν προκύψει από τις μετρήσεις της Nielsen για τον Φεβρουάριο ενώ εντός παρένθεσης αναφέρονται οι αντίστοιχοι μέσοι όροι τους τον προηγούμενο μήνα, τον Ιανουάριο.

Αυτά λοιπόν «είπε» το ταμείο της τηλεθέασης τον Φεβρουάριο με κάποιους να ακούν… ενώ κάποιοι άλλοι μάλλον… παρακούν και τα «μεταφράζουν» με δικούς τους τρόπους… αλλά στο τέλος θα ακούσουν… την ηχώ στις άδειες από τηλεθεατές συχνότητές τους….!

Τελευταίες ειδήσεις