Για πρώτη φορά από το τέλος του 2012, όταν με αφορμή το ένα δισεκατομμύριο χρήστες του το Facebook αποφάσισε να εκδώσει το δικό του Κόκκινο Βιβλίο, τα περιεχόμενα του δημοσιοποιούνται.
Τα Κόκκινα Βιβλία είναι (συνήθως) ιστορικά, σαν αυτό που ήθελε τις σκέψεις του Μάο Τσε Τουνγκ τυπωμένες σε χαρτί. “Ένα πανίσχυρο ιδεολογικό όπλο εναντίον του ρεβιζιονισμού και του δογματισμού κι αποτελεί για το Κόμμα, το στρατό κι ολόκληρη τη χώρα την καθοδηγητική αρχή για κάθε δουλειά” γράφει στις πρώτες από τις 236 σελίδες του.
Ή σαν το μυστήριο και εξαιρετικά σπάνιο Liber Novus του πατέρα της Αναλυτικής Ψυχολογίας Καρλ Γ. Γιουνγκ. «Ψυχή μου, ψυχή μου, που είσαι;» αναρωτιέται με αγωνία σε κάποιο σημείο αυτού του υπέροχου εικαστικά “ημερολογίου” με τις περισσότερες από 50 εικόνες που ο ψυχαναλυτής συνέθεσε στην πλέον σκοτεινή περίοδο της ζωής του.
Το βιβλιαράκι που δημιούργησε ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Facebook τότε, Ben Barry, δεν γράφει ιστορία αλλά είναι μια συρραφή από προπαγανδιστικά αποφθέγματα και παροτρύνσεις για κάθε υπάλληλο που σέβεται το αφεντικό και τις υπηρεσίες για τις οποίες πληρώνεται αδρά. Μέχρι σήμερα ελάχιστοι γνώριζαν την ύπαρξη αυτής της έκδοσης, σήμερα μπορούμε όλοι να δούμε τι θέλει ο Μαρκ από τη στρατιά του.
Η ιδέα του Facebook δεν ήταν μια επιχειρηματική ιδέα
Η ιδέα ήταν να φέρει εις πέρας μια κοινωνική αποστολή -να κάνει τους ανθρώπους πιο ανοικτούς ο ένας στον άλλον, να τους “συνδέσει”
Εαν αλλάξεις τον τρόπο που επικοινωνούν οι άνθρωποι, θα αλλάζεις για πάντα κόσμο
Τα μεγάλα πράγματα σπάνια κατακτώνται με άνεση
Όταν δεν έχεις επίγνωση του τι ΔΕΝ μπορείς να καταφέρεις, μπορείς να καταφέρεις πολλά
Στο Facebook δεν κυνηγάνε το χρήμα, κυνηγάνε τις υπηρεσίες που θα υλοποιηθούν ΜΕ το χρήμα
Όλοι έχουν μια ΜΕΓΑΛΗ ευθύνη στα Κεντρικά της εταιρείας
Το Facebook ξέρει ότι η δύναμη του είναι οι ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ φίλοι
Και πέρα από τον Ατλαντικό ο Σόλωνας εξακολουθεί να εμπνέει. “Αργία μήτηρ πάσης κακίας”.
Τίποτα δεν μπορεί να σταθεί εμπόδιο ανάμεσα σε σένα και τον ΚΩΔΙΚΑ
Το παιχνίδι είναι μέσα στο παιχνίδι αρκεί να είναι διασκεδαστικό
Που θα βρίσκεται το Facebook τριάντα χρόνια μετά: Αυτή είναι Η Μόνη Σκέψη.
Ο Ρούπερτ Μέρντοχ είναι ο άρχοντας των κλασικών media. Το Facebook θέλει να είναι ο άρχοντας της προσωποποιημένης ενημέρωσης σου.
Αντί επιλόγου αυτό. Εαν δεν βρεις αυτό που θα σε αντικαταστήσει, κάποιος άλλος θα το κάνει για εσένα.