Ανατροπές στον εμπορικό κόσμο έχει προκαλέσει η κυβερνητική απόφαση να κατεβάσουν ρολά, τα φυσικά καταστήματα, ως μέτρο πρόληψης κατά της εξάπλωσης του κορονοίού. Μονόδρομος πλέον για τις επιχειρήσεις που θέλουν να παραμείνουν ενεργές, αποτελεί το ηλεκτρονικό εμπόριο. Αυτή τη στρατηγική ακολουθεί και η εταιρεία ένδυσης και υπόδησης Prince Oliver, που καθώς αναγκάστηκε να κλείσει για όσο διάστημα χρειαστεί, τα 21 καταστήματά της σε Ελλάδα και Κύπρο, στράφηκε στην ενίσχυση του e-shop.
Για την νέα κατάσταση που βιώνουν οι εμπορικές επιχειρήσεις και τα σχέδια της εταιρείας μίλησαν στο newsit.gr και τη Μαίρη Παπακωνσταντίνου οι κ.κ. Κώστας Σακελλαρίου, CEO και Θοδωρής Τουμανίδης εμπορικός διευθυντής και e-commerce manager της Prince Oliver. Μεταξύ άλλων ανέφεραν τα εξής:
«Από την πρώτη στιγμή συμμορφωθήκαμε με την απόφαση της Κυβέρνησης, να κλείσουμε τα καταστήματά μας, προκειμένου να περιοριστεί η εξάπλωση της επιδημίας. Αμέσως μετά, χαράξαμε στρατηγική για να ενισχύσουμε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, ώστε από τη μία να δώσουμε τη δυνατότητα στους πελάτες να κάνουν τις αγορές τους με ασφάλεια και από την άλλη να βοηθήσουμε την εταιρεία να σταθεί στα πόδια της».
Το προσωπικό είναι το πολυτιμότερο κεφάλαιο της εταιρείας
Τη γενικότερη αβεβαιότητα που επικρατεί στην αγορά, για το χρόνο που θα επιστρέψουμε όλοι μας στους κανονικούς ρυθμούς, η εταιρεία την αντιμετωπίζει με υπευθυνότητα, καθώς δηλώνει ότι «Δεν υπάρχει στην ατζέντα μείωση του προσωπικού, ανεξάρτητα από τις εξαγγελίες της κυβέρνησης. Θα κρατήσουμε με κάθε κόστος τις θέσεις εργασίας. Οι συνεργάτες μας, το προσωπικό μας, είναι επιλεγμένοι για τις ικανότητες τους και την αφοσίωσή τους. Οι περισσότεροι είναι πάρα πολλά χρόνια μαζί μας. Το προσωπικό μας είναι το πολυτιμότερο κεφάλαιο της εταιρείας. Με κάθε τρόπο θα είμαστε κοντά τους αυτές τις δύσκολες στιγμές. Γνωρίζουμε βέβαια ότι υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα ως προς την έκταση που θα έχουν τα μέτρα, όμως πρέπει όλοι μαζί ενωμένοι να συμβάλλουμε για να περάσει η πανδημία.
Η σχέση του Έλληνα καταναλωτή με το ηλεκτρονικό εμπόριο
«Από το 2013 και μετά το ηλεκτρονικό εμπόριο άρχισε να διαδίδεται περισσότερο στην ελληνική αγορά. Οι εταιρείες έχουν μπει δυναμικά κι έχουν εξελίξει τις πλατφόρμες τους. Εμείς ανανεώνουμε διαρκώς τα εργαλεία μας, ώστε να απλοποιήσουμε τη διαδικασία για τους καταναλωτές κι επιπλέον τους παρέχουμε διάφορες λύσεις, όπως τη δυνατότητα να κάνει εύκολα αλλαγή εάν η παραγγελία δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες του»
Κίνητρα για ηλεκτρονικές παραγγελίες
«Τη μέρα που κλείσανε τα φυσικά μας καταστήματα, στα περισσότερα απ’ αυτά κάναμε μπαζάρ, επειδή ήταν το τέλος της σεζόν. Καθώς όμως δεν προλάβαμε να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας, αποφασίσαμε να μεταφέρουμε το μπαζάρ στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, δίνοντας τους έτσι τη δυνατότητα να αποκτήσουν πολλά από τα εμπορεύματά μας σε τιμές κάτω του κόστους».
Η επόμενη ημέρα για την οικονομία και τις επιχειρήσεις μόδας
«Είναι πολύ πρόωρο να εκτιμήσει κανείς την έκταση που θα έχει η επίπτωση της πανδημίας. Σίγουρα είναι κάτι που ξεφεύγει από τα όρια της Ελλάδας κι αφορά όλον τον κόσμο. Θα επηρεαστεί η παγκόσμια οικονομία και ειδικά κάποιοι κλάδοι περισσότερο, όπως ο τουρισμός, λόγω της μείωσης των μετακινήσεων. Καθώς δεν γνωρίζουμε την έκταση των συνεπειών, θα πρέπει να ενώσουμε όλοι τις δυνάμεις μας και να προσπαθήσουμε να μειώσουμε το αποτύπωμα σε όλους τους κλάδους».
Τα σχέδια για το μέλλον
«Την τελευταία πενταετία η Prince Oliver καταγράφει δυναμική αύξηση των μεγεθών της. Έτσι, υπήρχαν πλάνα για άνοιγμα νέων καταστημάτων, που συνοδεύονταν από την αύξηση των πωλήσεων. Ωστόσο, οι αλλαγές που βιώνουμε, μας κάνει να αναπροσαρμόζουμε τα σχέδιά μας. Αυτή τη στιγμή εστιάζουμε εξ’ ολοκλήρου στο ηλεκτρονικό κατάστημα και παράλληλα αφουγκραζόμαστε τις όποιες εξελίξεις, ώστε η επόμενη ημέρα να μας βρει νικητές». Ο κ. Τουμανίδης επεσήμανε επίσης ότι «Πρέπει να αρχίσουμε να εμπιστευόμαστε το ηλεκτρονικό εμπόριο» και ο κ. Σακελλαρίου είπε, ότι για να περιοριστεί ουσιαστικά η εξάπλωση του ιού, θα πρέπει να ακολουθούμε όλοι μαζί τις οδηγίες των ειδικών, ώστε η επόμενη ημέρα να μας βρει πιο δυνατούς, στέλνοντας το μήνυμα «Η ισχύς εν τη ενώσει».