Παρασκευή, 22 Νοε.
18oC Αθήνα

Callista: Το e-shop στηρίζει τις πωλήσεις εν μέσω της υγειονομικής κρίσης

Callista: Το e-shop στηρίζει τις πωλήσεις εν μέσω της υγειονομικής κρίσης

Στροφή των Ελλήνων προς το ηλεκτρονικό εμπόριο από τότε που ξεκίνησε η υγειονομική κρίση, διαπιστώνει η εταιρεία Callista. Έτσι, ενώ το 2019 οι πωλήσεις της μέσα από το e-shop αντιστοιχούσαν στο 12% των συνολικών πωλήσεων, έναντι 7% το 2018, φέτος το ποσοστό αυτό έχει αυξηθεί στο 20%.

Για την ερχόμενη σεζόν, τα μηνύματα που έρχονται από τους πελάτες χονδρικής είναι συγκρατημένα αισιόδοξα. Αυτό τουλάχιστον διαπιστώνουν οι άνθρωποι της Callista, κατά τη διάρκεια των ηλεκτρονικών δειγματισμών, συνήθεια που αποκτήθηκε, λόγω της νέας κατάστασης. 

Να σημειωθεί, ότι οι δειγματισμοί μέσω zoom ήταν μία διαφορετική εμπειρία, που εμπλούτισε την αντίληψη που έχουν οι buyers για την Callista, καθώς τους δόθηκε η ευκαιρία να δουν στην οθόνη του υπολογιστή τους, τους χώρους παραγωγής της εταιρίας και τον τρόπο με τον οποίο δημιουργούνται πολλά από τα προϊόντα που αγόρασαν. Κάπως έτσι οι χονδρικές πωλήσεις που πέρυσι αντιστοιχούσαν στο 38% του τζίρου της Callista, φέτος έφτασαν στο 43% στηρίζοντας αυτή την αίσθηση.

Από την εταιρεία επισημαίνουν, ότι παρά το γεγονός ότι έχουμε ακόμη πολύ δρόμο για να πούμε ότι επιστρέψαμε στην κανονικότητα, φαίνεται ότι τα χειρότερα είναι πίσω μας και η κατάσταση μπορεί μεν να παραμένει δύσκολη, αλλά η περιπέτεια αυτή θα μας αφήσει θετικά βιώματα ζωής, νέα δεδομένα και συνήθειες, γυρίζοντας το βλέμμα μας προς το μέλλον. Άλλωστε, όπως τονίζουν, η μόδα και η έντονη μεταβλητότητα που την χαρακτηρίζει, δίνει την δυνατότητα να βλέπουμε μπροστά αποδεχόμενοι αλλαγές και βελτιώνοντας τη διάθεση μας.

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις