Οικονομία

Celestyal: Επένδυση 2,5 εκατ. ευρώ για την υποστήριξη του brand

Η εταιρεία κρουαζιέρας Celestyal, σχεδιάζει να διπλασιάσει την ομάδα brand, marketing και communications, προσθέτοντας έξι ακόμη στελέχη στο δυναμικό της, μια επένδυση ύψους 2,5 εκατ. ευρώ.

Η ενέργεια αυτή της εταιρίας κρουαζιέρας Celestyal, με υψηλή επένδυση 2,5 εκατομμυρίων εντάσσεται στο πλαίσιο για την υποστήριξη της συνολικής εξέλιξης του brand, το 2024 και την ενίσχυση του επικοινωνιακού της μηνύματος για τη «δημιουργία εμπειριών που κανείς δεν πρέπει να χάσει, τόσο εν πλω όσο και στους προορισμούς».

Η κα Anna Gregori, VP Brand, Marketing, Communications & Customer Journey, δήλωσε σχετικά: «Είναι σπάνιο να βρίσκει κάποιος τέτοια υποστήριξη για την ανάπτυξη ενός brand με την κληρονομιά της Celestyal, αλλά και το πάθος και την αποφασιστικότητα για ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό, ανερχόμενο brand. Εστιάζουμε στον στόχο μας να δημιουργήσουμε αξέχαστες εμπειρίες.»

«Θέλουμε να συνδέσουμε τους επιβάτες μας με πραγματικές στιγμές ανακάλυψης των προορισμών μας και να εξασφαλίσουμε ότι οι εμπορικοί μας συνεργάτες κατανοούν το προϊόν μας. Μπορεί να μην είμαστε το μεγαλύτερο ταξιδιωτικό brand, αλλά στόχος μας είναι να προσφέρουμε πληθώρα δυνατοτήτων στους ταξιδιωτικούς μας πράκτορες και να αποτελούμε για αυτούς τον ιδανικότερο συνεργάτη.»

Οι νέες προσλήψεις θα περιλαμβάνουν: Trade Marketing Executive, Ευρώπη και Λατινική Αμερική, PR Manager για Αναπτυσσόμενες Αγορές, Lead Copyrighter, Social Media Manager και Δύο στελέχη Brand & Customer Journey.

Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα