Οικονομία

Coca-Cola Τρία Έψιλον και Coca-Cola Hellas φέρνουν στην Ελλάδα τα προϊόντα Costa Coffee

Μια νέα σελίδα στην αγορά του καφέ στην Ελλάδα ανοίγουν η Coca-Cola Τρία Έψιλον και η Coca-Cola Hellas, διευρύνοντας το χαρτοφυλάκιο προϊόντων τους, με τη διεθνή μάρκα, Costa Coffee, η οποία θα διατίθεται στην ελληνική αγορά, με 5 διαφορετικά χαρμάνια στην κατηγορία του αλεσμένου espresso και με 7 επιλογές σε κάψουλες, που θα λανσαριστούν τον Σεπτέμβριο. Παράλληλα, ο Costa Coffee θα έχει παρουσία και στους χώρους εστίασης με ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο σε μορφή κόκκων.

Όπως ανέφερε ο Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον κ. Γιάννης Παπαχρήστου: «Το λανσάρισμα του Costa Coffee σηματοδοτεί πολλά περισσότερα από την προσθήκη ενός brand καφέ, καθώς η φιλοδοξία μας είναι να γίνουμε ο καλύτερος Coffee Partner. Θα είμαστε δίπλα στους συνεργάτες μας υποστηρίζοντάς τους ουσιαστικά ώστε να προσφέρουν την εμπειρία Costa Coffee στους πελάτες τους».


Γιάννης Παπαχρήστου

Η Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Hellas, υπογράμμισε ότι: «Το λανσάρισμα του Costa Coffee στην Ελληνική αγορά συνδέεται άμεσα με τη συνολική στρατηγικής της Coca-Cola να αποτελεί μία Total Beverage εταιρεία».


Λίλιαν Νεκταρίου

Ο Βασίλης Βελισκιώτης, Spirits, Snacks & Coffee Unit Manager της Coca Cola Τρία Έψιλον, σημείωσε: «Παρέχουμε μία πλήρη γκάμα επαγγελματικών μηχανών καφέ, που θα ενσωματώνουν καινοτόμες τεχνολογίες τηλεμετρίας καθώς και υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικά προγράμματα που έχουμε εξελίξει υπό την καθοδήγηση του Coffee Expert μας που θα λαμβάνουν χώρα τόσο στο υπερσύγχρονο Coca-Cola Τρία Έψιλον 24/7 Experience Center όσο και στους αντίστοιχους χώρους των συνεργατών μας».


Βασίλης Βελισκιώτης

Με αυστηρούς ελέγχους στην καλλιέργεια και την επιλογή των κόκκων, ο Costa Coffee έχει αποκτήσει τη διακεκριμένη πιστοποίηση “Rainforest Alliance”. Βρίσκεται έτσι στην πρώτη γραμμή για τη βιώσιμη καλλιέργεια, συγκομιδή και εμπορία των εξαιρετικών ποικιλιών καφέ που δημιουργούν το χαρμάνι του.


Φωτίνα Φαφούτη, Coffee Development Manager, Coca-Cola Τρία Έψιλον

Να σημειωθεί, ότι η παρουσίαση του Costa Coffee στην ελληνική αγορά, πραγματοποιήθηκε σήμερα, μέσω live streaming από το Coca-Cola Τρία Έψιλον 24/7 Experience Center, έναν state of the art εκπαιδευτικό χώρο, ειδικά για τους πελάτες της εταιρείας, που αναδεικνύει την στρατηγική της ως Leading Beverage Partner, καθώς και το ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων και κατηγοριών, που καλύπτουν όλες τις περιστάσεις κατανάλωσης 24 ώρες – 7 ημέρες την εβδομάδα.

Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα