Περαιτέρω διείσδυση στην ελληνική αγορά σχεδιάζει η Cyprus Airways, η οποία επανασυστήνεται με ανανεωμένη ταυτότητα και διευρυμένο πρόγραμμα πτήσεων.
Όπως ανακοίνωσε η διοίκηση σε εκπροσώπους του Τύπου και ταξιδιωτικούς πράκτορες, σε εκδήλωση για το κόψιμο της βασιλόπιτας, η Cyprus Airways μεταξύ άλλων διευρύνει το πρόγραμμα πτήσεων της και προχωρά στη διασύνδεση της Κύπρου με τη Θεσσαλονίκη (σ.σ.αύξηση σε αριθμό των υφιστάμενων δρομολογίων, που συνδέουν τις δύο χώρες).
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Παράλληλα, η εταιρία που από το 2022 ανήκει στην Arcosjet, δρομολογεί επενδύσεις για την ενίσχυση του στόλου των αεροσκαφών της, από 4 που διαθέτει σήμερα, σε 6, με την απόκτηση δύο νέων Airbus A220 μετά τον Απρίλιο.
Η παρουσία σε θερινούς προορισμούς
Αναφορικά με την δραστηριότητα που αναπτύσσει στην Ελλάδα, το χειμερινό πρόγραμμα περιλαμβάνει πτήσεις από και προς την Αθήνα, αυτό όμως που κάνει ιδιαίτερη την παρουσία της στη χώρα είναι οι πτήσεις που πραγματοποιεί σε θερινούς προορισμούς. Ειδικότερα, δρομολόγια εκτελεί, προς τη Ρόδο, τη Σκιάθο, την Πρέβεζα, τη Σαντορίνη και το Ηράκλειο Κρήτης, με διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση. Στις προθέσεις, ωστόσο, περιλαμβάνεται η προσθήκη νέων γραμμών σε προορισμούς με αυξημένη ζήτηση.
Την επενδυτική πολιτική της η εταιρεία χαράσσει με βάση τη ζήτηση, η οποία, σύμφωνα με τον Χρίστο Λιμνατίτη, εμπορικό διευθυντή (Chief Commercial Officer) είναι αυξημένη από Έλληνες για προορισμούς της Ανατολής, όπου η Cyprus Airways δραστηριοποιείται επιτυχώς. Το 2023 μετέφερε πάνω από 500.000 επιβάτες, ενώ το 2024 η επιβατική κίνηση αναμένεται να αυξηθεί κατά 10%.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Να σημειωθεί, ότι το διεθνές δίκτυο της Cyprus για τον χειμώνα περιλαμβάνει, εκτός από την Αθήνα, προορισμούς σε Βηρυτό, Τελ Αβίβ, Ντουμπάι, Μιλάνο, Παρίσι και Ζυρίχη, ενώ άμεσα, στις 5 Φεβρουαρίου, αναμένεται να ξεκινήσουν και δρομολόγια προς τις Βρυξέλλες.
Αντίστοιχα, το θερινό πρόγραμμα της αεροπορικής, εκτός Ελλάδας, περιλαμβάνει τη Βηρυτό, το Τελ Αβίβ, τη Νίκαια, το Γερεβάν, το Ντουμπάι, το Μιλάνο, το Παρίσι, τη Ρώμη, τη Ζυρίχη και την Πράγα, ενώ σε αυτό αναμένεται να προστεθούν η Βαρκελώνη, η Γενεύη και οι Βρυξέλλες.
Η μετεξέλιξη των Κυπριακών Αερογραμμών
Όσον αφορά την πορεία της Cyprus Airways, να σημειωθεί, ότι αποτελούσε τον κρατικό αερομεταφορά της Κύπρου, διέκοψε ωστόσο την λειτουργία της το 2015 κι έναν χρόνο αργότερα, κατόπιν διαγωνισμού, το σήμα της απέκτησε με δικαίωμα χρήσης για μία δεκαετία, η Charlie Airlines Ltd. Από το 2022, ανήκει στον όμιλο της Arcosjet, ο οποίος αναπτύσσει κύρια δραστηριότητα στην εμπορία ιδιωτικών τζετ.