Σάββατο, 23 Νοε.
20oC Αθήνα

Δημοπρατείται άμεσα ο δρόμος Πάτρα – Πύργος – Ακολουθεί το τμήμα Καλό Νερό -Τσακώνα

Δημοπρατείται άμεσα ο δρόμος Πάτρα – Πύργος – Ακολουθεί το τμήμα Καλό Νερό -Τσακώνα

Δημοπρατείται εντός των επόμενων ημερών ο Οδικός Αξονας Πάτρα-Πύργος, μήκους 75 χλμ και προϋπολογισμού 340 εκατομμυρίων ευρώ, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.

Το τμήμα Πάτρα-Πύργος, το οποίο και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα σε δύο έτη από τη δημοπράτησή του, είχε εξαιρεθεί από τον αυτοκινητόδρομο της Ολυμπίας Οδού, ενώ, σύμφωνα με τον κ. Χρυσοχοΐδη, έως τα τέλη του έτους αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί και η δημοπράτηση του τμήματος Καλό Νερό – Τσακώνα, μήκους 30 χλμ, προϋπολογισμού 130 εκατομμυρίων ευρώ.

Οι πόροι για την υλοποίηση και των δύο τμημάτων θα προέλθουν από την επόμενη προγραμματική περίοδο 2014 – 2020. Σύντομα θα βρεθεί λύση και για το τμήμα Καλό Νερό – Πύργος, μήκους 60 χιλομέτρων, ενώ δεν κρίνεται απαραίτητο να υπάρξει οπωσδήποτε διαπλάτυνση σε ένα μικρό τμήμα του δρόμου στην περιοχή της Λίμνης Καϊάφα, όπου υπάρχει το πρόβλημα με τον βιότοπο.

‘Οπως ανακοίνωσε ο κ. Χρυσοχοΐδης, εργασίες εκτελούνται στους τέσσερις μεγάλους οδικούς άξονες σε 16 εργοτάξια, απασχολώντας περίπου 4.000 άτομα, ενώ έως το τέλος του έτους τα ενεργά εργοτάξια θα έχουν αυξηθεί, ανεβάζοντας τις θέσεις απασχόλησης σε συνολικά 8.000.

Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών, τη χαμηλότερη πρόοδο ανάμεσα στους τέσσερις μεγάλους οδικούς άξονες παρουσιάζει ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος με ποσοστό 26,7%, ακολουθεί η Ιονία Οδός και το τμήμα Αθήνα-Λαμία με ποσοστό που φθάνει το 30,25%, η Ολυμπία Οδός με ποσοστό 48% και ο αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, ο οποίος αντιμετωπίζει και τα μικρότερα προβλήματα, καθώς το ποσοστό υλοποίησης του έργου αγγίζει το 77%.

Από τον Δεκέμβριο του 2013 όταν και επιτεύχθηκε συμφωνία ανάμεσα σε Δημόσιο, παραχωρησιούχους, κατασκευαστές και τράπεζες για την επανεκκίνηση των έργων στους τέσσερις οδικούς άξονες, το δημόσιο έχει καταβάλει το ποσό των 898 εκατομμυρίων ευρώ σε αποζημιώσεις και σε ό,τι αφορά τη χρηματοδοτική του συμβολή.

Ο κ. Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε, επίσης, ότι σύντομα θα έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες για την εγκατάσταση ολοκληρωμένου συστήματος αναλογικής χρέωσης διοδίων στους οδικούς άξονες έως το 2016, ενώ στο τέλος της περασμένης εβδομάδας υπογράφηκε κοινή απόφαση των υπουργείων Υποδομών και Οικονομικών για την εγκατάσταση αναλογικής χρέωσης διοδίων στην Εγνατία Οδό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αγριεμένος ο Μ. Χρυσοχοΐδης για το Μετρό Θεσσαλονίκης – Το έργο θα γίνει παρά τα όποια συμφέροντα

Την υπό κατασκευή νέας σήραγγας στα Τέμπη επισκέφθηκαν ο επικεφαλής της Task Force και ο Μ.Χρυσοχοΐδης

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε