Οι πωλήσεις της Foot Locker ξεπέρασαν τις προσδοκίες των αναλυτών, καθώς οι προσπάθειες εξυγίανσης και η αναζωογόνηση της σχέσης με τον βασικό συνεργάτη της, τη Nike, αρχίζουν να αποδίδουν.
Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της Foot Locker αυξήθηκαν κατά 2,6% το γ’ τρίμηνο του 2024, ξεπερνώντας το μέσο όρο των εκτιμήσεων των αναλυτών.
Επιπλέον, τα έσοδά της ξεπέρασαν τις προσδοκίες της Wall Street, καθώς ανήλθαν σε σχεδόν 1,9 δισ. δολάρια. Η Foot Locker επιβεβαίωσε εκ νέου τις προοπτικές της για το σύνολο του έτους όσον αφορά τις πωλήσεις.
Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι πελάτες επιστρέφουν σε μια αλυσίδα αθλητικών παπουτσιών που δυσκολευόταν να προσελκύσει αγοραστές, σύμφωνα με το Bloomberg.
Η διευθύνουσα σύμβουλος της Foot Locker, Μαίρη Ντίλον έχει δώσει προτεραιότητα στην ανανέωση των καταστημάτων, γι’ αυτό αναδιαμόρφωσε ή μετεγκατέστησε περισσότερα από δώδεκα καταστήματα το περασμένο τρίμηνο και ανανέωσε άλλες 67. Η εταιρεία βελτιώνει τους χώρους πώλησης για τους εμπορικούς της συνεργάτες, συμπεριλαμβανομένων των Nike και Adidas.
Η Nike, η οποία είχε περιορίσει τις προμήθειες τα τελευταία χρόνια σε μια προσπάθεια να διοχετεύσει τις πωλήσεις στα δικά της καταστήματα και στην ιστοσελίδα της, άλλαξε στάση και δεσμεύτηκε να αναζωογονήσει τη σχέση της με την Foot Locker.
Η Foot Locker κλείνει, επίσης, τα καταστήματα και τις διαδικτυακές επιχειρήσεις της στη Νότια Κορέα, τη Δανία, τη Νορβηγία και τη Σουηδία.
Στις ΗΠΑ, η Foot Locker ανοίγει έναν τεχνολογικό κόμβο στο Ντάλας τον Σεπτέμβριο και θα μεταφέρει την έδρα της στην Αγία Πετρούπολη της Φλόριντα από τη Νέα Υόρκη στα τέλη του 2025.
Τον Μάρτιο, τα στελέχη της εταιρείας καθυστέρησαν δύο χρόνια τον στόχο της εταιρείας να φθάσει τα 9,5 δισ. δολάρια σε ετήσιες πωλήσεις, και η Foot Locker αναμένει τώρα ότι θα φθάσει αυτό το όριο μέχρι το 2028.