Η εταιρεία InstaShop των Γιάννη Τσιώρη και Ιωάννας Αγγελιδάκη, που ξεκίνησε από το Ντουμπάι και ήλθε στην Ελλάδα για να κατακτήσει το ηλεκτρονικό εμπόριο, σταματά την δραστηριότητά της στο τέλος Δεκεμβρίου 2023. Η εταιρεία ωστόσο, διατηρεί το tech hub (κεντρικό κόμβο για πρωτοβουλίες καινοτομίας και στρατηγικής τεχνολογικής ανάπτυξης) που βρίσκεται στην Ελλάδα κι αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι των δραστηριοτήτων της.
Σε επιστολή που έστειλε στους συνεργάτες της η εταιρεία Insta Shop, η οποία είχε ισχυρή θέση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ανέφερε ότι: «Μετά από δύο χρόνια λειτουργίας στην Ελλάδα, και μετά από προσεκτική αξιολόγηση των τρεχουσών συνθηκών της αγοράς, και των δύσκολων παγκόσμιων μακροοικονομικών συνθηκών που επιμένουν λάβαμε τη δύσκολη απόφαση να διακόψουμε την υπηρεσία της εφαρμογής μας στην Ελλάδα. Καθώς περνάμε σε αυτή τη φάση θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η ομάδα μας θα συνεργαστεί στενά για να εξασφαλίσει μια ομαλή διαδικασία αποσύνδεσης. Θέλουμε να εκφράσουμε την εγκάρδια ευγνωμοσύνη μας για την εμπιστοσύνη και την υποστήριξη που παρείχατε στο Isntashop καθ’ όλη τη διάρκεια της συνεργασίας μας. Η αφοσίωση σας στην παροχή ποιοτικών προϊόντων και υπηρεσιών στους πελάτες μας υπήρξε ακρογωνιαίος λίθος των δραστηριοτήτων μας».
Το tech hub και οι θέσεις εργασίας
Σε δεύτερη επιστολή της η εταιρεία, επιστρέφει για να διευκρινίσει, ότι παρά την οριστική διακοπή των υπηρεσιών της InstaShop στην Ελλάδα μέχρι το τέλος του χρόνου, ωστόσο διατηρεί σε λειτουργία το tech hub το οποίο βρίσκεται στην Ελλάδα. Ειδικότερα η εταιρεία αναφέρει ότι «Το tech hub παραμένει ενεργό, κρίσιμο και αναπόσπαστο κομμάτι των παγκόσμιων δραστηριοτήτων της εταιρείας μας, συνεπώς θα παραμείνει πλήρως λειτουργικό και θα εξελιχθεί περαιτέρω, αποτελώντας κεντρικό κόμβο για πρωτοβουλίες καινοτομίας και στρατηγικής τεχνολογικής ανάπτυξης. Η απόφαση αυτή υπερτονίζει την εμπιστοσύνη μας στην υψηλά καταρτισμένη και ταλαντούχα τεχνολογική κοινότητα της Ελλάδας».
Την απόφασή της υποστηρίζει, αναφέροντας τα εξής: «Λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες δυσμενείς συνθήκες της αγοράς και του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος, προτεραιότητα της InstaShop είναι να εφαρμόσει ακόμα πιο αποτελεσματικές διαδικασίες και να κινηθεί προς μία πιο ευέλικτη στρατηγική ως εταιρία στο σύνολό της. Για να πετύχουμε κάτι τέτοιο, ως μέλος της Delivery Hero, αξιολογούμε και ενισχύουμε συνεχώς τις οργανωτικές μας υποδομές προκειμένου μακροπρόθεσμα να επιτύχουμε τις φιλοδοξίες μας και να γίνουμε μια κερδοφόρα και βιώσιμη επιχείρηση. Η κύρια προτεραιότητά μας αυτή τη στιγμή είναι να φροντίσουμε τους εργαζομένους που επηρεάζονται από την απόφαση αυτή. Ευχαριστούμε θερμά όλους τους συναδέλφους μας για τον χρόνο και την προσπάθειά τους».
Να σημειωθεί, ότι το 2022 η εταιρεία διπλασίασε τις πωλήσεις της στα 3 εκατ. ευρώ, έναντι 1,5 το 2021, ωστόσο η πορεία αυτή αντιστράφηκε, μετά την παύση των περιορισμών που έβαλε τα προηγούμενα χρόνια ο κορονοϊός, μετατρέποντας πάλι για τους καταναλωτές τα φυσικά καταστήματα, την πρώτη επιλογή τους.