Οικονομία

Lamda Development – Οδυσσέας Αθανασίου: Προτεραιότητά μας η κοινωνία

«Η ενθάρρυνση από τους πολίτες και η ανταπόκριση τους, είναι συνεχής, είναι μοναδική και αυτό ακριβώς αποτελεί για εμάς πηγή  έμπνευσης», είπε προ ημερών από το βήμα της Γενικής Συνέλευσης της Lamda Development, ο CEO της εταιρείας Οδυσσέας Αθανασίου. Η αλήθεια είναι ότι δεν είναι η πρώτη φορά που ο κ Αθανασίου αναφέρεται στην κοινωνία. Το κάνει συχνά, όταν μιλάει για το μεγάλο έργο του Ελληνικού, είτε βρίσκεται σε κάποιο επίσημο βήμα, είτε σε ιδιωτικές συζητήσεις.

Φαίνεται ότι έχει τους λόγους του, για την ακρίβεια τον τρόπο ή τους τρόπους να αντλεί τις πληροφορίες του ο CEO της Lamda Development, για να μιλά συχνά για μία αμφίδρομη σχέση, που έχει δημιουργηθεί ανάμεσα στη Lamda και την κοινωνία.

Eίναι άλλωστε πολύ πρόσφατη η ψήφος εμπιστοσύνης που πήρε η Lamda από το επενδυτικό κοινό για το πρώτο «πράσινο» ομόλογο της εταιρείας και η απόφαση του Αθανασίου στην τελική κατανομή το 73% του ποσού να κατανεμηθεί σε ιδιώτες. Αυτή πάντως είναι μια πρακτική στην οποία δεν μας έχουν συνηθίσει άλλες εταιρείες.

Το έργο του Ελληνικού, που η υλοποίηση του προχωρά με πυρετώδεις ρυθμούς, πέρασε δια πυρός και σιδήρου. Αποκαλύπτεται όμως ότι με την πάροδο του χρόνου όσοι το πολέμησαν, όσοι προσπάθησαν να δημιουργήσουν προβλήματα και να ανακόψουν την υλοποίηση του, ήταν εκτός του παλμού και των προσδοκιών της κοινωνίας. Όλα τα στοιχεία που έχει στη διάθεση της η διοίκηση της Lamda είναι συντριπτικά για τα αισθήματα, τις προσδοκίες, την ανυπομονησία που δείχνει η κοινωνία για να προχωρήσει και ολοκληρωθεί το έργο του Ελληνικού.

Δεν είναι μόνο το γεγονός ότι ο Οδυσσέας Αθανασίου είναι ιδιαίτερα δραστήριος στα social mediaαπό όπου ενημερώνει για όλες τις εξελίξεις στο Ελληνικό και μιλά με τους πολίτες, αντλεί πληροφόρηση, αφουγκράζεται διαθέσεις της κοινής γνώμης, είναι και ένα «κοινό  μυστικό», που σύμφωνα με πληροφορίες, μοιράζονται τα στελέχη της Lamda Development. Πρόκειται για τα ευρήματα μιας μεγάλης και στοχευμένης έρευνας που σύμφωνα με πληροφορίες έκανε η Lamda σε δύο διαφορετικές χρονικές περιόδους. Στόχος της έρευνας που διενεργήθηκε από γνωστή και έγκυρη  εταιρεία δημοσκοπήσεων ήταν «να μετρηθεί» η εικόνα της μεγάλης ανάπτυξης του Ελληνικού στην κοινωνία. Η οδηγία που δόθηκε από τη Lamda στους ερευνητές ήταν να γίνει αναλυτική και σε βάθος προσέγγιση όλων των τάσεων που διαμορφώνονται στη κοινή γνώμη τόσο για το Ελληνικό, όσο και για τη Lamda.

Τα αποτελέσματα της έρευνας, σκόρπισαν πλατιά χαμόγελα στη Διοίκηση της Lamdaκαθώς όσα είδαν στην έρευνα υπερέβησαν τις προσδοκίες τους. Λέξεις- κλειδιά όπως «υπερηφάνεια» για το έργο του Ελληνικού, «εξαιρετική/αγαπημένη εταιρεία» και «κοινωνική προσφορά»  για την Lamda Development ήταν αυτές που κυριάρχησαν στα ευρήματα της έρευνας. Η πλειοψηφία της κοινής γνώμης, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας φαίνεται ότι  έχει  γνώση για το έργο, ενημερώνεται για τις εξελίξεις και ανταποκρίνεται αμέσως στις προσκλήσεις της Lamda να επισκεφτεί το Experience Park, να ενημερωθεί για το έργο μέσα από το μοναδικό Experience Centre, αλλά και να κολυμπήσει στη νέα ανακαινισμένη παραλία του Αγίου Κοσμά.

Προφανώς όλα τα παραπάνω είχε στο μυαλό του ο CEO της Lamda Development όταν στη γενική συνέλευση της εταιρείας και μιλώντας με τους μετόχους είπε: «Αποτελεί προτεραιότητα μας, να δείχνουμε στην κοινωνία ότι ακούμε, βλέπουμε γύρω μας, παίρνουμε τα μηνύματα της και ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες». Είναι πάντως ενδεικτικό, για τον τρόπο με τον οποίο θα κινηθεί η Lamda και το επόμενο διάστημα, το γεγονός ότι  εγκαινιάστηκε ήδη ένας νέος θεσμός: Το «ΤheEllinikon Μoments». Δράσεις πολιτισμού από τη Lamda που ξεκίνησαν με μια συναυλία του μοναδικού Σταύρου Ξαρχάκου με ελεύθερη είσοδο για τις χιλιάδες κόσμου που ανταποκρίθηκαν και σε αυτή την πρόσκληση της εταιρείας.

Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα