Ψήφο εμπιστοσύνης στην Ελλάδα δίνει ο όμιλος Mitsubishi Electric, ο οποίος επανατοποθετείται στην ελληνική αγορά με τα εγκαίνια του πρώτου υποκαταστήματος στη χώρα μας, επί της λεωφόρου Κηφισίας, στο ύψος του Αμαρουσίου.
Στόχος, οι πωλήσεις στην επόμενη πενταετία να ξεπεράσουν τα 50 εκατ. ευρώ στην ελληνική αγορά, όπως τόνισε σε ειδική εκδήλωση ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Mitsubishi Electric Europe B.V κ. Shunji Kurita με αφορμή τα εγκαίνια του υποκαταστήματος το οποίο, είπε «ενισχύει περαιτέρω τη θέση της Mitsubishi Electric στη Νότια Ευρώπη.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Με το νέο υποκατάστημα και την ανανεωμένη στρατηγική, η διοίκηση της Mitsubishi Electric, επανατοποθετείται στην ελληνική αγορά, επιδιώκοντας την ενίσχυση του brand. Ιδιαίτερα σημαντική είναι η απόφαση για τη δημιουργία υποκαταστήματος για την Ελλάδα, καθώς θα υποστηρίζει όχι μόνο την ελληνική, αλλά και την κυπριακή αγορά και παράλληλα θα λειτουργεί ως «γέφυρα» με τις αγορές της Αιγύπτου, της Μάλτας και του Ισραήλ.
Στην αγορά των Air Condition
Ιδιαίτερα στην αγορά των air conditions, τόσο η Mitsubishi Electric, όπως και ο κλάδος παγκοσμίως, δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην «πράσινη» τεχνολογία. Όπως ανέφερε η διοίκηση μιλώντας σε εκπροσώπους του Τύπου, η εταιρεία κατέχει μερίδιο 6% με 7% στην αγορά και 25% σε σύγκριση με τις ιαπωνικές μάρκες. Με τις νέες επενδύσεις και τη ζήτηση που βαίνει ανοδική, η Mitsubishi Electric στοχεύει σε μερίδιο της τάξης του 10%.
Ο κ. Andrea Veronese, Νόμιμος Εκπρόσωπος του Ελληνικού Καταστήματος και Αναπληρωτής Διευθυντής για το τμήμα Κλιματισμού του υποκαταστήματος Mitsubishi Electric Ιταλίας, σχολίασε για την απόφαση της εταιρείας να ανοίξει τοπικό υποκατάστημα:
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Πήραμε την απόφαση να εδραιώσουμε την παρουσία της Mitsubishi Electric στην Ευρώπη επενδύοντας στην Ελλάδα λόγω της ανάκαμψης και ανάπτυξης της τοπικής αγοράς τα τελευταία χρόνια, με τον ίδιο τρόπο που συνέβη στην Κύπρο, της οποίας το ελληνικό γραφείο θα είναι το σημείο αναφοράς.
Η σταθεροποιημένη τοπική οικονομία και η θετική τάση της αγοράς, αποτελούν πυλώνες μιας υγιούς και ευνοϊκής ανάπτυξης, την καλύτερη στιγμή για την οικοδόμηση της τοπικής μας παρουσίας με τα νέα γραφεία πωλήσεων, στοχεύοντας σε φιλόδοξα αποτελέσματα για τα επόμενα χρόνια».
Για τους στόχους της Mitsubishi Electric στην Ελλάδα και την ευρύτερη γεωγραφική περιοχή μίλησαν ακόμη οι κ.κ: Raffaella Fusetti, Marketing Communication Manager στο τμήμα LES και ο κ. Matteo Cerutti, Γενικός Διευθυντής South EMEA, Industrial Automation & Mechatronics CNC, ενώ με την παρουσία του τίμησε την εκδήλωση και o Αξιότιμος κ. Yasunori Nakayama, Πρέσβης της Ιαπωνίας στην Ελλάδα.
Να σημειωθεί, ότι στην Ελλάδα η Mitsubishi Electric μέχρι πρότινος ήταν παρούσα μέσω ενός ισχυρού δικτύου διανομέων, το οποίο, όπως ανέφερε η διοίκηση, συνέβαλε σημαντικά στην ανάπτυξη της τοπικής αγοράς.