Το νομοσχέδιο αυτό, όπως διευκρινίζει το υπουργείο, στοχεύει:
– Στον καθορισμό με σαφή και αντικειμενικά κριτήρια, εντός προθεσμίας 6 μηνών, της γραμμής αιγιαλού στο σύνολο της επικράτειας, προκειμένου να καταστεί πιο αποτελεσματική η προστασία της ακτογραμμής και να εξαλειφθούν φαινόμενα αδικαιολόγητης καθυστέρησης και αδιαφάνειας κατά τη χάραξη του αιγιαλού
– Στη θέσπιση ενός ορθολογικού και ταχέως πλαισίου παραχώρησης της χρήσης του αιγιαλού, με τήρηση στο ακέραιο της εκάστοτε ισχύουσας περιβαλλοντικής νομοθεσίας
– Στην απλοποίηση χρονοβόρων και γραφειοκρατικών διαδικασιών που ταλαιπωρούσαν τους πολίτες
– Στον καθορισμό δίκαιου και αντικειμενικού ανταλλάγματος για την παραχώρηση χρήσης αιγιαλού και παραλίας
– Στη διασφάλιση της καλύτερης δυνατής πρόσβασης του κοινού στον αιγιαλό και την παραλία, λαμβάνοντας υπόψη και την ιδιαίτερη μορφολογία των ελληνικών ακτών.
Το υπουργείο Οικονομικών σημειώνει ότι «η συμμετοχή στη διαδικασία της διαβούλευσης υπήρξε ιδιαίτερα σημαντική και ουσιαστική, στην κατεύθυνση της επισήμανσης και υπόδειξης τροποποιήσεων, αλλαγών και προσθηκών στο σχέδιο νόμου, προκειμένου αυτό να καταστεί περισσότερο λειτουργικό και αποτελεσματικό. Τα σχόλια που υποβλήθηκαν εξετάζονται με προσοχή ώστε να γίνουν οι απαραίτητες διασαφηνίσεις και, όπου χρειαστεί, βελτιώσεις του νομοσχεδίου».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Φουρτούνες στην κυβέρνηση για τον… αιγιαλό – Πίσω κάνει το Μαξίμου
Διευκρινίσεις για να… σβήσει η “φωτιά” του αιγιαλού – Απαντήσεις σε κρίσιμα ερωτήματα