«Η κυβέρνηση έχει 48 ώρες προθεσμία για να βρει μια λύση, να αποφύγει την πτώχευση της εταιρίας ή την αποστολή έκτακτου διαχειριστή, που θα σήμαινε, ουσιαστικά, την καταστροφή της», τόνισε ο Φράνκο Νάσο, επικεφαλής του τομέα του συνδικάτου Cgil για τους εργαζόμενους στις μεταφορές.
Σύμφωνα με ιταλικά μέσα ενημέρωσης, η αεροπορική εταιρία χρειάζεται άμεσα νέο εταίρο-χρηματοδότη, ο οποίος θα μπορούσε να είναι ένα Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου (ΝΠΙΔ), μια εταιρεία δηλαδή μικτού κεφαλαίου με τη συμμετοχή του ιταλικού δημοσίου και ιδιωτών.
Η εταιρία επιδιώκει να υπάρξει αύξηση κεφαλαίου ύψους 300 εκατομμυρίων ευρώ (50% από μέρους του δημοσίου, 50% από τους ιδιώτες που μετέχουν στο ιδιοκτησιακό καθεστώς) και την εξασφάλιση δανείων ύψους 200 εκατομμυρίων ευρώ από τράπεζες.
Προς το παρόν, το σχέδιο πλήρους ελέγχου της Αλιτάλια από μέρους του ομίλου Air France-KLM (που διαθέτει ήδη το 25% των μετοχών) δεν φαίνεται να μπορεί να βρει άμεση εφαρμογή.
Όσον αφορά την εξεύρεση νέου χρηματοδότη, ακούγεται το όνομα της Fintecna (η οποία δραστηριοποιείται στον κλάδο της αναδιάρθρωσης επιχειρήσεων) αλλά και των Ιταλικών Σιδηροδρόμων.
«Η κατάσταση είναι δραματική (. . .) διακυβεύεται η ίδια η επιβίωση ενός ιστορικού ονόματος, εκείνου της Αλιτάλια και το μέλλον δεκατεσσάρων χιλιάδων εργαζομένων », τονίζουν οι συνδικαλιστικές οργανώσεις της χώρας.
Υπενθυμίζεται ότι κατά το πρώτο τρίμηνο του 2013, η συγκεκριμένη αεροπορική εταιρία σημείωσε απώλειες της τάξης των τριακοσίων εκατομμυρίων ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
“Η Air France θέλει να αγοράσει την Alitalia”
Εθελούσια έξοδος από την Alitalia, καταργούνται 700 θέσεις εργασίας
Αντίστροφη μέτρηση για το μέλλον της Alitalia – Τελεσίγραφο από την εταιρεία καυσίμων
Ένα βήμα πριν την πτώχευση η Alitalia