Οικονομία

Σε ένα τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 3,5 δισ. οι οφειλές – Συνολικά χρωστάμε 65 δισ. στο Δημόσιο

Έσοδα ύψους 889 εκατ. ευρώ εισέπραξε το δημόσιο το πρώτο τρίμηνο του έτους από τις ρυθμίσεις νέων ληξιπρόθεσμων οφειλών που έχουν οι φορολογούμενοι προς αυτό (οφειλές που έχουν δημιουργηθεί από την 1.1.2013 και μετά).

Το ίδιο διάστημα ωστόσο οι ληξιπρόθεσμες οφειλές αυξήθηκαν κατά 3,562 δισ. ευρώ σύμφωνα με τα στοιχεία της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων.

Οι νέες αυτές ληξιπρόθεσμες οφειλές προσαυξάνουν το συνολικό ποσό των ληξιπρόθεσμων οφειλών προς το δημόσιο το οποίο ανέρχεται πλέον σε 65,4 δισ. ευρώ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων το πρώτο τρίμηνο του έτους ολοκληρώθηκαν 95 πλήρεις έλεγχοι ενώ ο στόχος για το πρώτο εξάμηνο είναι να έχουν γίνει 250 έλεγχοι.

Οι εισπράξεις έναντι των βεβαιωθέντων φόρων και προστίμων περιορίζονται στο 26,73% έναντι στόχου 65%. Στους φορολογουμένους μεγάλου πλούτου έχουν ολοκληρωθεί 59 έλεγχοι , στις off shore 4 και στα εμβάσματα 31, ενώ συνολικά με βάση τους στόχους για τις κατηγορίες αυτές θα πρέπει να ολοκληρωθούν 307 έλεγχοι το πρώτο εξάμηνο και 720 έως το τέλος του χρόνου.

Τον Μάρτιο ξεκίνησαν 468 έλεγχοι σε άτομα μεγάλου πλούτου, 657 σε πρόσωπα με εμβάσματα και 152 σε off shore. Επίσης έως τώρα 1.202 φάκελοι φοροδιαφυγής έχουν αποσταλεί στον Οικονομικό Εισαγγελέα και 121 αναφορές στην Αρχή για το Ξέπλυμα χρήματος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Το Δημόσιο φεσώνει τους πολίτες: 4,7 δισ. ευρώ τα ληξιπρόθεσμα το Μάρτιο

350 εκατομμύρια έφτασαν τα ληξιπρόθεσμα χρέη στα Ταμεία

Ούτε οι μισοί δεν έχουν ρυθμίσει τις ληξιπρόθεσμες οφειλές τους προς το Δημόσιο

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα
Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ: Διακρίθηκε με 14 βραβεία στα Sports Marketing Awards & Sponsorship Awards
Για τη συνολική του προσφορά στον αθλητισμό ως επίσημος σύμμαχος ενυδάτωσης σε μεγάλες διοργανώσεις και κορυφαίους αθλητές, αλλά και για τις αποτελεσματικές επικοινωνιακές ενέργειες στο χώρο του Sports Marketing
Ο Χρήστος Μπαλατσός, Senior Brand Manager για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ στην Coca-Cola Τρία Έψιλον