Site icon NewsIT
08:39 | 19.01.24

Αγορά των Burgers: Κερδίζει τους Έλληνες καταναλωτές – Οι νέοι παίκτες και οι προσδοκίες του κλάδου

Αγορά των Burgers: Κερδίζει τους Έλληνες καταναλωτές – Οι νέοι παίκτες και οι προσδοκίες του κλάδου

Woman carrying burger

Μαίρη Ι. Παπακωνσταντίνου

Σε ελκυστική αγορά για τις αλυσίδες fast food όπου πρωταγωνιστούν τα burgers αναδεικνύεται η Ελλάδα, όπως επιβεβαιώνει το επενδυτικό ενδιαφέρον μεγάλων αλυσίδων που ετοιμάζουν την είσοδό τους στη χώρα μας. 

Την ώρα που σχετικές έρευνες εκτιμούν ότι ο μέσος ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης των αλυσίδων fast food θα κινηθεί στη χώρα μας στο 6% μέχρι και το 2025, δύο φημισμένες αλυσίδες burgers της Ευρώπης αναζητούν τα κατάλληλα σημεία που θα ανοίξουν τα πρώτα τους καταστήματα.

Έτσι, την ερχόμενη άνοιξη, η ιταλική αλυσίδα burger Smash Tag, θα ανοίξει το πρώτο κατάστημα εκτός Ιταλίας στη χώρα της Μυκόνου. Η είσοδος της ιταλικής αλυσίδας εστίασης θα πραγματοποιηθεί μέσω της νεοσυσταθείσας εταιρείας Smashtag Mykonos IKE, στην οποία συμμετέχουν οι Ιταλοί ιδρυτές της Smash Tag και η ελληνική οικογένεια Ζησιμόπουλου, με παράδοση στις επιχειρήσεις.

Η πορεία του πρώτου καταστήματος Smash Tag επί ελληνικού εδάφους, θα υποδείξει και τα επόμενα βήματα της διοίκησης για επέκταση με νέα καταστήματα σε διάφορες πόλεις της χώρας, εξετάζοντας πιο προσεκτικά την αγορά της Αθήνας. Να σημειωθεί, ότι  το burger της Smash Tag έχει αποσπάσει διεθνή διάκριση για την ποιότητα και τη γεύση.

Five Guys: Το διάσημο burger κοιτάει Ελλάδα

Την ελληνική αγορά και ευρύτερα των Βαλκανίων για ανάπτυξη των καταστημάτων Five Guys, με το διάσημο burger, τοποθετεί στο χάρτη ενδιαφέροντος η εταιρεία που διατηρεί τα δικαιώματα ανάπτυξης, Monterock International.

Η φήμη της εταιρείας ξεκινά από τη Βιρτζίνια των ΗΠΑ, το 1986 όταν το ζεύγος Μιούρελ με τους πέντε γιους του, δημιούργησε το πρώτο εστιατόριο ταχείας εστίασης. Η ανάπτυξη ήταν γρήγορη, με την αλυσίδα σήμερα να αριθμεί περί τα 1.850 καταστήματα σε όλο τον κόσμο.

Οι επόμενες κινήσεις

Μετά το ηχηρό deal που έγινε στην Αμερική με την εξαγορά του ομίλου εστιατορίων Carols, μεγαλύτερου franchisee της Burger King στην ΗΠΑ από τη Restaurant Brands International, δεν αποκλείεται να δούμε και στην Ελλάδα μία πιο δυναμική στρατηγική ανάπτυξης από τη διάσημη αλυσίδα burger, η οποία στη χώρα μας έχει επιλέξει την παρουσία της σε αεροδρόμια, που της εξασφαλίζει αναγνωρισιμότητα, λόγω του τουρισμού.

Και φυσικά μέσα σε αυτό το περιβάλλον, την ανάπτυξή τους με επενδύσεις για νέα καταστήματα και ανακαινίσεις των ήδη υπαρχόντων συνεχίζουν η Goody΄s και η Μc Donald΄s, που είναι οι μεγαλύτερες αλυσίδες, ενώ την εδραίωση της θέσης τους στην αγορά που ήδη δραστηριοποιούνται επιχειρούν και οι μικρότερες αλυσίδες του κλάδου, όπως η Simply Burgers, Butcher΄s Burgers κ.α.

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version