Συγκεκριμένα επιδιώκεται η ενίσχυση του υγιούς ανταγωνισμού στον κλάδο θαλάσσιου τουρισμού και αναψυχής με την προτεινόμενη ρύθμιση για κατάργηση του ελάχιστου ορίου διάρκειας της σύμβασης ολικής ναύλωσης και της σύναψης μόνο δύο (2) ναυλοσυμφώνων εντός του ίδιου εικοσιτετραώρου, για τα επαγγελματικά πλοία αναψυχής του ν. 4256/2014 (Α’ 92), ώστε να καταστεί δυνατή η σύναψη ναυλώσεων χρόνου μικρότερου των δώδεκα (12) ωρών και περισσότερων των δύο.
Αλλαγές στα σκάφη αναψυχής φέρνει το πολυνομοσχέδιο! Χωρίς χρονικά όρια η ναύλωση
Στη διευκόλυνση της εκμετάλλευσης των επαγγελματικών πλοίων αναψυχής, με την εξυπηρέτηση μεγαλύτερου αριθμού επιβατών, με απώτερο σκοπό και στόχο την ανάπτυξη του θαλασσίου τουρισμού και την ενίσχυση της εθνικής οικονομίας, στοχεύει στο πολυνομοσχέδιο με τίτλο «Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2019-2022 που κατατέθηκε στη Βουλή».
Στα αζήτητα χρέη 9,8 δισ. ευρώ στα ταμεία – Οφειλές «πολύ χαμηλής εισπραξιμότητας» χαρακτηρίζονται από τον ΕΦΚΑ
Το ευρώ πέφτει στο χαμηλότερο επίπεδο από το 2022
Η Northvolt υποβάλλει αίτηση πτώχευσης – Πλήγμα στην ευρωπαϊκή βιομηχανία EV
Νάρκη στους στόχους της ΕΕ για τους από τις χαμηλές πωλήσεις EV
Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις