Οικονομία

Ανάπτυξη από φέτος και άλμα στο 2,5% το 2017 βλέπει η ΤτΕ

Ανάπτυξη έστω και πολύ ισχνή, βλέπει ακόμα και για φέτος η Τράπεζα της Ελλάδος, ενώ για τα επόμενα χρόνια εκτιμά ότι θα επιταχυνθεί για να φτάσει στο 3% το 2018 και το 2019.

Ειδικότερα στη στην ενδιάμεση έκθεση για τη νομισματική πολιτική η Τράπεζα της Ελλάδος αναφέρει ότι ”παρά τη μικτή εικόνα που παρουσιάζουν οι βραχυχρόνιοι δείκτες οικονομικής δραστηριότητας, τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για το γ’ τρίμηνο του 2016 καταγράφουν σημαντική άνοδο του ΑΕΠ κατά 0,8% έναντι του β’ τριμήνου και κατά 1,8% έναντι του αντίστοιχου τριμήνου του 2015, εξέλιξη που σηματοδοτεί την επάνοδο της οικονομίας σε ανοδική τροχιά, καθώς στο εννεάμηνο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2016 το ΑΕΠ αυξήθηκε κατά 0,2% έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2015. Η αύξηση του ΑΕΠ το εν λόγω εννεάμηνο οφείλεται στην αύξηση των ακαθάριστων επενδύσεων και την ανάκαμψη της κατανάλωσης, ενώ αρνητικά επέδρασαν οι καθαρές εξαγωγές.

Οι προβλέψεις της Τράπεζας της Ελλάδος για την ελληνική οικονομία δείχνουν ανάκαμψη της δραστηριότητας η οποία ξεκινά από το β’ εξάμηνο του 2016 και συνεχίζεται, επιταχυνόμενη, στα έτη 2017, 2018 και 2019.

Συγκεκριμένα, το 2016 αναμένεται οριακή αύξηση του ΑΕΠ της τάξεως του 0,1%. Για το 2017 προβλέπεται ρυθμός ανάπτυξης 2,5%, ο οποίος εκτιμάται ότι θα επιταχυνθεί στο 3% τα έτη 2018 και 2019, βασιζόμενος στην άνοδο των επενδύσεων, της κατανάλωσης και των εξαγωγών”.
 

Οικονομία

Σχολιάστε

Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα
Το χριστουγεννιάτικο υπουργικό συμβούλιο, ο Ίλον Μασκ και η επίθεση στα F-35, πως πωλείται η Εθνική Ασφαλιστική, τα διυλιστήρια που δεν είναι της μόδας στην Ευρώπη και η μεγάλη σύμβαση για τα νοσοκομεία
Το χριστουγεννιάτικο υπουργικό συμβούλιο και οι προκλήσεις Φακέλους με πολλούς στόχους για το 2025 θα παραλάβουν στο σημερινό υπουργικό...
Το χριστουγεννιάτικο υπουργικό συμβούλιο,  ο Ίλον Μασκ και η επίθεση στα F-35,  πως πωλείται η Εθνική Ασφαλιστική,  τα διυλιστήρια που δεν είναι της μόδας στην Ευρώπη και η μεγάλη σύμβαση για τα νοσοκομεία