Ένα από τα πλέον γνωστά σλόγκαν είναι το παλαιό «αγαπάς την Ελλάδα; Απόδειξη». Αυτό φαίνεται επιστρέφει με άλλη μορφή το επόμενο χρονικό διάστημα. Το υπουργείο Οικονομικών θέλει να πείσει τους πολίτες ότι είναι προς όφελός τους να παίρνουν απόδειξη σε κάθε τους συναλλαγή.
Το 1992 ήταν υπουργός Οικονομικών ο Στέφανος Μάνος και συνδύασε το όνομά του με το επιτυχημένο σλόγκαν «αγαπάς την Ελλάδα; Απόδειξη».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τώρα είναι ο Χρήστος Σταϊκούρας και το υπουργείο Οικονομικών που θα επιχειρήσουν με μια διαφημιστική εκστρατεία να πείσουν τους πολίτες να χρησιμοποιούν το πλαστικό χρήμα στις συναλλαγές τους. Ήδη προκηρύχθηκε ο σχετικός διαγωνισμός και ο ανάδοχος αναμένεται να επιλεγεί μέσα στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.
Click4more Ηλεκτρονικές συναλλαγές… αβέρτα! Κίνητρα για να ξεχάσετε τα μετρητά!
Το υπουργείο Οικονομικών έχει εγγράψει πρόσθετα έσοδα ύψους 550 εκατ. ευρώ στον φετινό προϋπολογισμό από την αύξηση των ηλεκτρονικών πληρωμών και η επιτυχία του μέτρου κρίνεται ως εξαιρετικά σημαντική για την εκτέλεση του φετινού προϋπολογισμού. Ο στόχος της καμπάνιας θα είναι να ενημερωθούν οι πολίτες για την καινούργια τους υποχρέωση αλλά και για τον στόχο που πρέπει να επιτύχουν. Το 30% του εισοδήματος μπορεί να σημαίνει ότι οι ηλεκτρονικές συναλλαγές θα πρέπει να είναι αυξημένες ακόμη και κατά 1.000 ευρώ κάθε μήνα σε σχέση με πέρυσι.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το κόστος για τον ανάδοχο της διαφημιστικής καμπάνιας φθάνει τα 74.400 ευρώ και όπως προκύπτει από τους όρους του διαγωνισμού, θα διαρκέσει ως τις 31 Οκτωβρίου με διάφορες παραλλαγές.
Η εκστρατεία θα καλύψει όλα τα μέσα:
- ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ: Ο Ανάδοχος θα αναλάβει τη δημιουργία, παραγωγή τηλεοπτικών σποτ που θα προβληθούν τελικώς στα τηλεοπτικά κανάλια. Η δημιουργία του σεναρίου και των ταινιών θα γίνει από τον Ανάδοχο σε συνεργασία με το υπουργείο Οικονομικών, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στο επιδιωκόμενο αποτέλεσμα.
- ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ: Ο Ανάδοχος θα αναλάβει τη δημιουργία και παραγωγή των ραδιοφωνικών μηνυμάτων με βάση το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα.
- ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ: Ο Ανάδοχος θα αναλάβει το σχεδιασμό των μακετών των καταχωρήσεων σε διαφορετικές διαστάσεις ανάλογα με τις προδιαγραφές και τις Οδηγίες του υπουργείου Οικονομικών.
- ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ: Ο Ανάδοχος θα αναλάβει το σχεδιασμό και την παραγωγή διαφημιστικών μηνυμάτων για ιστοσελίδες (παραγωγή web banners σε διαφορετικές διαστάσεις) στο πλαίσιο της σκοπούμενης δυναμικής προώθησης και προβολής.
Έρχεται… bonus
Ταυτόχρονα με την καμπάνια, το υπουργείο Οικονομικών σχεδιάζει να επιβραβεύσει με φορο-μπόνους τους φορολογούμενους που χρησιμοποιούν το πλαστικό χρήμα ειδικά σε δραστηριότητες υψηλού κινδύνου φοροδιαφυγής.
Το σενάριο να μετράνε διπλά οι ηλεκτρονικές αποδείξεις από συγκεκριμένα επαγγέλματα (υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι, συνεργεία αυτοκινήτων, κομμωτήρια κλπ) μάλλον μένει στο συρτάρι. Αντίθετα οι πληροφορίες αναφέρουν ότι κερδίζει πόντους το σενάριο της έκπτωσης από το φόρο ή το εισόδημα ορισμένων αποδείξεων από δραστηριότητες με υψηλή παραβατικότητα.
Τα κίνητρα για τις e-αποδείξεις θα περιληφθούν στο φορολογικό νομοσχέδιο που ετοιμάζει το υπουργείο Οικονομικών για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής και του λαθρεμπορίου. Στο ίδιο νομοσχέδιο θα υπάρχουν και πολύ αυστηρές κυρώσεις για όσους παρεμβαίνουν στο λογισμικό των ταμειακών μηχανών.