Site icon NewsIT
12:24 | 25.11.14

Απόβαση και της ιαπωνικής εταιρείας Sony στον Πειραιά

Απόβαση και της ιαπωνικής εταιρείας Sony στον Πειραιά
Newsit Newsroom

Οι επενδύσεις της Cosco έφεραν στον Πειραιά τις κινεζικές εταιρείες ηλεκτρονικών ειδών Huawei και ZTE, τον αμερικανικό όμιλο Hewlett Packard, ενώ θέλει τώρα και η ιαπωνική εταιρεία Sony να χρησιμοποιήσει το λιμάνι ως κόμβο για τις αγορές της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης πολλαπλασιάζοντας τις θέσεις εργασίας, αναφέρει η Deutsche Welle.

«Το λιμάνι του Πειραιά εξελίσσεται με μαζικές επενδύσεις σε κόμβο για πλοία κοντέινερ», σημειώνει δημοσίευμα της Badische Zeitung.

Ο αρθρογράφος παρατηρεί τις αλλαγές που επέφεραν στη λειτουργία του λιμανιού οι επενδύσεις της κινεζικής ναυτιλιακής εταιρείας Cosco, σημειώνοντας ότι η εν λόγω εταιρεία «διαχειρίζεται στον Πειραιά ένα από τα σημαντικότερα διαμετακομιστικά της κέντρα παγκοσμίως».

«η Cosco δημιούργησε περίπου 1000 νέες θέσεις εργασίας στον Πειραιά, ενώ αναμένεται να προστεθούν άλλες 700. Το λιμάνι εξελίσσεται ολοένα περισσότερο σε μηχανή ανάπτυξης για την περιοχή»

Όπως σχολιάζει: «Ξεκινώντας μετριοπαθώς το 2009 θα μπορούσε σύντομα να εξελιχθεί στο μεγαλύτερο λιμάνι για κοντέινερ στη Μεσόγειο. Μετά τις κινεζικές εταιρείες ηλεκτρονικών ειδών Huawei και ZTE αλλά και τον αμερικανικό όμιλο Hewlett Packard, θέλει τώρα και η ιαπωνική εταιρεία Sony να χρησιμοποιήσει τον Πειραιά ως κόμβο για τις αγορές της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης».

οι Κινέζοι έχουν μεγάλα σχέδια καθώς φιλοδοξούν να κάνουν τον Πειραιά εμπορικό κόμβο για την εισαγωγή ασιατικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη και μεταφοράς ευρωπαϊκών αυτοκινήτων στην Ασία

Ο αρθρογράφος υπογραμμίζει ότι «η Cosco δημιούργησε περίπου 1000 νέες θέσεις εργασίας στον Πειραιά, ενώ αναμένεται να προστεθούν άλλες 700. Το λιμάνι εξελίσσεται ολοένα περισσότερο σε μηχανή ανάπτυξης για την περιοχή».

Όπως σχολιάζεται, «έτσι ο Πειραιάς ωριμάζει ακόμη περισσότερο στο ρόλο του ως πύλη στην Ευρώπη. Στη Μεσόγειο αναρριχήθηκε στο μεταξύ στην τρίτη θέση των λιμανιών διακίνησης κοντέινερ μετά τα ισπανικά λιμάνια Αλγεθίρας και Βαλένθια, ενώ βρίσκεται ήδη στην όγδοη θέση στην Ευρώπη σύμφωνα με στοιχεία της υπηρεσίας Port Monitor».

Ο αρθρογράφος σημειώνει κλείνοντας ότι «οι Κινέζοι έχουν μεγάλα σχέδια», καθώς φιλοδοξούν να κάνουν τον Πειραιά εμπορικό κόμβο για την εισαγωγή ασιατικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη και μεταφοράς ευρωπαϊκών αυτοκινήτων στην Ασία.

Πηγή Deutsche Welle

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version