Οικονομία

Ασφάλεια αυτοκινήτου: Έρχονται αυξήσεις και κατάργηση εκπτώσεων!

Μαύρα μαντάτα έρχονται για όλους τους κατόχους αυτοκινήτων από την ασφαλιστική αγορά. Η ασφάλεια για το ΙΧ και τη μοτοσυκλέτα αναμένεται να κοστίζει περισσότερο μέσα στο επόμενο διάστημα και αυτό λόγω των μεγάλων μειώσεων που είχαν γίνει τα προηγούμενα χρόνια στα ασφάλιστρα αλλά και λόγω της αύξησης των τροχαίων.

Ήδη οι ασφαλιστικές εταιρείες σχεδιάζουν τις αυξήσεις, οι οποίες σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς θα είναι κοντά στο 5%, γεγονός που θα σημάνει αύξηση για μια μέση ασφάλεια από 7 ως και 12 ευρώ το εξάμηνο για μια μέση ασφάλεια, όμως φαίνεται ότι αυτή δεν θα είναι η μόνη επιβάρυνση. Η αύξηση στο ασφάλιστρο σε κάποιες περιπτώσεις θα είναι μεγαλύτερη καθώς συνδυαστικά θα υπάρξει και μείωση στις εκπτώσεις και τις προσφορές που κάνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες και κάπως έτσι οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και μοτοσικλετών θα επιβαρυνθούν ακόμη περισσότερο.

Παράλληλα οι ασφαλιστικές προσανατολίζονται να εντάξουν στον τρόπο καθορισμού του ασφαλίστρου κάποιες σταθερές οι οποίες θα επηρεάζουν το ασφάλιστρο.
Έτσι θα παίζει ρόλο η ηλικία του οδηγού, ο τύπος του αυτοκινήτου ή της μοτοσικλέτας, η ηλικία του οχήματος ακόμη και ο τόπος που ζει ο ιδιοκτήτης του οχήματος καθώς υπάρχουν περιοχές με αυξημένους συντελεστές τροχαίων ατυχημάτων. Με λίγα λόγια κάτοχοι παλιών αυτοκινήτων που κατοικούν σε περιοχές με υψηλό δείκτη σε τροχαία θα πληρώνουν περισσότερα χρήματα για την ασφάλεια του αυτοκινήτου τους από άλλους που έχουν νεώτερο αυτοκίνητο και κατοικούν σε περιοχή με χαμηλό δείκτη τροχαίων ατυχημάτων.
 

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα
Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ: Διακρίθηκε με 14 βραβεία στα Sports Marketing Awards & Sponsorship Awards
Για τη συνολική του προσφορά στον αθλητισμό ως επίσημος σύμμαχος ενυδάτωσης σε μεγάλες διοργανώσεις και κορυφαίους αθλητές, αλλά και για τις αποτελεσματικές επικοινωνιακές ενέργειες στο χώρο του Sports Marketing
Ο Χρήστος Μπαλατσός, Senior Brand Manager για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ στην Coca-Cola Τρία Έψιλον