Έντονη κινητικότητα σε πολλαπλά μέτωπα επιδεικνύει η ΑΒ Βασιλόπουλος, καθώς μετά από τη σημαντική επένδυση στο νέο κατάστημα στο Μαρούσι, προχώρησε στην ανακαίνιση του μεγαλύτερου καταστήματος του δικτύου της, στο Ελληνικό Αττικής, συνολικής έκτασης 5.500 τ.μ., ενώ την ίδια στιγμή στο πλαίσιο του κοινωνικού της έργου υλοποιεί ενέργειες για τη σπατάλη τροφίμων.
Ειδικότερα, στο πλαίσιο του προγράμματος δωρεάς κοντόληκτων προϊόντων, «Τρόφιμα Αγάπης» και με στόχο την περαιτέρω επέκταση του προγράμματος και την ολοκλήρωση του κύκλου της προσφοράς, η ΑΒ Βασιλόπουλος, ξεκίνησε φέτος μια νέα συνεργασία με το εστιατόριο «σχεδία home», του περιοδικού δρόμου «σχεδία».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Πώς λειτουργεί
Πιο συγκεκριμένα, αποστέλλει στο εστιατόριο «σχεδία home» ένα μεγάλο αριθμό κοντόληκτων προϊόντων, όπως, μεταξύ άλλων, φρούτα, λαχανικά, γαλακτοκομικά, ψωμί, μακαρόνια, ρύζι, δημητριακά, τα οποία είτε πλησιάζουν στην ημερομηνία λήξης τους είτε η συσκευασία τους δεν είναι κατάλληλη προς πώληση. Έτσι, οι καταξιωμένοι μάγειρες του εστιατορίου ετοιμάζουν με αυτά τα προϊόντα νόστιμα πιάτα ημέρας, κατάλληλα για κάθε γευστική προτίμηση.
Η καινοτομία της πρωτοβουλίας «Τρόφιμα Αγάπης» έγκειται στην αξιοποίηση κοντόληκτων τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης. Σε συνεργασία με την οργάνωση «Μπορούμε» και την Τράπεζα Τροφίμων, το 2022 δωρίστηκαν πάνω από 9,1 εκατομμύρια γεύματα σε πάνω από 123.000 συνανθρώπους μας.
Από την έναρξη του προγράμματος το 2013, μέχρι και σήμερα έχουν διατεθεί τρόφιμα αξίας άνω των 24 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ, παράλληλα, καλύπτονται οι ανάγκες σίτισης 250 φορέων σε ποσοστό έως και 90%.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Σημαντική συνεισφορά
Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, το 2022 στην Ελλάδα παρήχθησαν 2,05 εκ. τόνοι αποβλήτων τροφίμων, από τους οποίους το 11% αφορά στην εστίαση και το 45% στα νοικοκυριά. Τα ποσοστά αυτά αναδεικνύουν την Ελλάδα ως τη χώρα της Ευρώπης με τα υψηλότερα ποσοστά σπατάλης τροφίμων και γι’ αυτό το λόγο η ΑΒ Βασιλόπουλος έλαβε την απόφαση μέχρι το 2025 να μειώσει το δικό της αποτύπωμα στη σπατάλη τροφίμων κατά 50%, με πολύτιμο συνεργάτη το WWF Ελλάς.
Μέσω του προγράμματος «Τρόφιμα Αγάπης», η ΑΒ Βασιλόπουλος προσπαθεί να συμβάλει στον περιορισμό της σπατάλης τροφίμων, ένα ζήτημα το οποίο είναι επιζήμιο, τόσο για την κοινωνία, όσο και για το περιβάλλον. Έτσι, με οδηγό την καινοτομία και την ανάγκη να φροντίζει τον συνάνθρωπο, συνεχίζει με συνέπεια να καλύπτει τις ανάγκες κάθε φορέα, ώστε καμία μερίδα φαγητού να μην πηγαίνει χαμένη.
Επένδυση στο Ελληνικό
Την ίδια στιγμή, στο πλαίσιο της δημιουργίας ενός σύγχρονου δικτύου καταστημάτων που θα εξυπηρετεί τους καταναλωτές, προχώρησε στην ανακαίνιση του καταστήματος στο Ελληνικό, συνολικής έκτασης 5.500 τ.μ. με στόχο να αναδείξει περαιτέρω τις κατηγορίες, τα καινοτόμα προϊόντα και τα ιδιαίτερα σημεία ενδιαφέροντος, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα ανοιχτής αγοράς για μια ευχάριστη αγοραστική εμπειρία.
Στα τμήματα του ανακαινισμένου καταστήματος περιλαμβάνονται η «Λαϊκή», δηλαδή το οπωροπωλείο για φρέσκα φρούτα και λαχανικά, το οποίο, με το σύστημα υδροπονίας, αναπτύσσει τα δικά του φρέσκα λαχανικά, τα τμήματα των Τυριών και Αλλαντικών, το Κρεοπωλείο και το Ψαράδικο, Ακόμα, ο Φούρνος και το Grab n’ Go, το Fresh juice bar, το τμήμα του Αρμονία, για βιολογικά προϊόντα, το Κελάρι και το Sushi Bar. Επιπλέον, στο ανανεωμένο κατάστημα φιλοξενείται ξεχωριστά διαμορφωμένος χώρος με προϊόντα της Ηοlland & Barrett, της βρετανικής αλυσίδας προϊόντων ευεξίας.