Οικονομία

Coffee Island: Από την Πάτρα στις αγορές του κόσμου – Τώρα και στο Ντουμπάι!

Κατέχοντας κι επισήμως τις τελευταίες ημέρες τον τίτλο της καλύτερης εταιρείας καφέ στην Νότια Ευρώπη, η Coffee Island ετοιμάζεται παράλληλα, να σερβίρει καφέ στο ολοκαίνουργιο υπερπολυτελές εμπορικό κέντρο του Palm Island (Νησί του Φοίνικα) στο Ντουμπάι, ανοίγοντας το 425ο κατάστημα της αλυσίδας.

Το Nakheel Mall, αποτελεί το επόμενο μεγάλο στοίχημα της μεγαλύτερης πόλης των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και η πατρινή επιχείρηση που διευθύνει ο Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, έχει ήδη ετοιμάσει το δικό της κατάστημα, το οποίο θα λειτουργήσει, με τα εγκαίνια του νέου εμπορικού κέντρου, τις επόμενες ημέρες.

Από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, που βρίσκεται αυτές τις ημέρες, για να παραλάβει το φετινό βραβείο καλύτερης αλυσίδας καφέ Νότιας Ευρώπης, στο πλαίσιο του θεσμού των Allegra Europe & Middle East Coffee Awards, ο Κ Κωνσταντινόπουλος δήλωσε στο newsit.gr: «Η αγορά του Ντουμπάι αποτελεί πρόκληση για μας. Πρόκειται για μία πολυπολιτισμική αγορά, που φιλοξενεί νέες ιδέες και δοκιμάζει νέα brands, γι’ αυτό και μαγνητίζει επιχειρήσεις από όλον τον κόσμο. Εκεί στο σταυροδρόμι του κόσμου, εμείς είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε τον έντονο ανταγωνισμό. Όσον αφορά το ολοκαίνουργιο Coffee Island, παρόλο που το νέο εμπορικό κέντρο στο νησί του Φοίνικα, καθυστέρησε να ανοίξει τις πόρτες του για το κοινό, ωστόσο το δικό μας κατάστημα ετοιμάστηκε σε χρόνο ρεκόρ».

Με ορμητήριο την Πάτρα, το επόμενο εξαγωγικό στοίχημα της εταιρείας, αποτελεί η επέκτασή στην ασιατική αγορά και τη Σαγκάη. Ωστόσο, «η ανάπτυξη πρέπει να γίνεται με προσεκτικά βήματα» όπως συνηθίζει να λέει ο Κ. Κωνσταντινόπουλος.

Από την Πάτρα στις αγορές του κόσμου

Η Coffee Island, ιδρύθηκε το 1999 στην Πάτρα και δέκα χρόνια μετά, ξεκίνησε το εξαγωγικό της «ταξίδι» με πρώτο σταθμό την Κύπρο. Πριν από τρία χρόνια δημιούργησε ένα καφεκοπτείο στο Λονδίνο και το 2017 επεκτάθηκε στον Καναδά, ανοίγοντας το πρώτο κατάστημα στο Τορόντο. Η Coffee Island εισήγαγε την καινοτομία στο χώρο του καφέ και μάλιστα σε μία περίοδο που τα σημάδια της οικονομικής κρίσης ήταν εμφανή στην αγορά. Συνδυάζοντας το παραδοσιακό καφεκοπτείο με το μοντέρνο espresso bar, δημιούργησε ένα δίκτυο που πλέον αριθμεί τα 425 σημεία πώλησης και διαρκώς μεγαλώνει, ενώ κατάφερε να αποσπάσει πολλές διεθνείς διακρίσεις, με σημαντικότερη, αυτή των τελευταίων ημερών, που επιλέχθηκε, ως η καλύτερη αλυσίδα καφέ για την Νότια Ευρώπη.

 

Με μότο του «ο καφές είναι ολόκληρη επιστήμη», ο Κ. Κωνσταντινόπουλος, αποτελεί τον άνθρωπο στον οποίο οφείλεται η ραγδαία ανάπτυξη της εταιρείας. Η αρχική του επαφή με την εταιρεία, έγινε, όταν κλήθηκε από τον φίλο του, τον παιδίατρο, πρόεδρο της πατρινής ομάδας μπάσκετ Προμηθέας και ιδιοκτήτη της Coffee Island Βαγγέλη Λιόλιο, να «εγκαταστήσει» νέα προγράμματα στο μηχανογραφικό σύστημα της εταιρείας, καθώς ο Κ. Κωνσταντινόπουλος διαθέτει πτυχίο μηχανολόγου μηχανικού, από το Πανεπιστήμιο της Πάτρας, με ειδίκευση στην αεροναυπηγική.

Όταν αργότερα, ανέλαβε τη διεύθυνση της εταιρείας, στην άκρη του μυαλού του η θέση ήταν προσωρινή, όμως όσο περνούσε ο καιρός η μύηση στον κόσμο του καφέ ήταν «μαγική», όπως τη χαρακτηρίζει. Έτσι, μαζί με τον ιδιοκτήτη Β. Λιόλιο συμφώνησε ότι «Ή θα κάνουμε την Coffee Island μεγάλη, ή θα πάω σε μια μεγάλη εταιρεία». Το αποτέλεσμα ήταν, η μικρή επαρχιακή αλυσίδα, με τον Κ. Κωνσταντινόπουλο στο τιμόνι της να εξελιχθεί σε ένα διεθνές brand, που συνεχίζει να γράφει τη δική του πετυχημένη ιστορία στην αγορά του καφέ.

Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα