Χαμόγελα στη διοίκηση της ΔΕΗ σκορπούν τα στοιχεία για την πορεία της ρύθμισης οφειλών. Όχι μόνο έχει βελτιωθεί η εισπραξιμότητα αλλά έχει περιοριστεί και η διαρροή καλών πελατών από τη ΔΕΗ προς ανταγωνιστικές εταιρίες.
Περισσότεροι από 110.000 καταναλωτές έχουν ρυθμίσεις τις οφειλές τους, ύψους 155 εκατ. ευρώ, με το νέο σύστημα ληξιπρόθεσμων οφειλών από κατανάλωση ρεύματος που τέθηκε σε εφαρμογή την 1η Οκτωβρίου, όπως αναφέρουν πληροφορίες από τη ΔΕΗ.
Η ρύθμιση οδήγησε σε σταθεροποίηση των ληξιπρόθεσμων οφειλών αλλά και βελτίωση της εισπραξιμότητας, καθώς στα ταμεία της ΔΕΗ εισρέουν πλέον περισσότερα από όσα τιμολογούνται, κάτι που σημαίνει ότι εξοφλούνται και παλαιότερες οφειλές. Επίσης, έχει περιοριστεί ο ρυθμός μείωσης των καλών πελατών που μετακινούνται σε εναλλακτικούς προμηθευτές.
Υπενθυμίζεται ότι το νέο σύστημα ρύθμισης οφειλών προβλέπει χαμηλότερη προκαταβολή (10-20% της οφειλής) και μέχρι 18 δόσεις ενώ για οφειλές άνω των 3.000 ευρώ υπάρχει η δυνατότητα διακανονισμού και σε 24 δόσεις αλλά με μεγαλύτερη προκαταβολή (30%). Η ένταξη στη ρύθμιση γίνεται με αυτοματοποιημένη διαδικασία, με την υποβολή της αίτησης ενώ υπάρχει και η δυνατότητα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης στο 11770.
Απαραίτητη προϋπόθεση για να ισχύει η ρύθμιση, να εξοφλούνται εμπρόθεσμα οι δόσεις και οι τρέχοντες λογαριασμοί (λογαριασμοί που εκδίδονται μετά τη ρύθμιση). Όποιος χάσει τη ρύθμιση, για να ενεργοποιηθεί εκ νέου θα πρέπει να καταβάλει τις ληξιπρόθεσμες δόσεις και τους τρέχοντες λογαριασμούς ενώ οι πελάτες που είναι συνεπείς στη τήρηση του διακανονισμού, δικαιούνται και την έκπτωση συνέπειας στους τρέχοντες λογαριασμούς.