- Δέσμευση λογαριασμών της οικογένειας Κουτσολιούτσου - Βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Αθηνών - Ποιος είναι ο όμιλος Folli Follie Group
Σε δέσμευση λογαριασμών στης οικογένειας Κουτσολιούτσου, ιδιοκτητών της Folli Follie προχωρούν οι αρχές.
Με βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Αθηνών όλοι οι τραπεζικοί λογαριασμοί και οι θυρίδες της οικογένειας Κουτσολιούτσου καθώς και των μελών του ΔΣ της εταιρίας η οποια βρίσκεται στη δίνη της δικαστικής έρευνας. Σύμφωνα με τραπεζικές πηγές το βούλευμα έχει φτάσει ήδη στα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και τις χρηματιστηριακές εταιρίες.
Τη δέσμευση ζήτησε από το Συμβούλιο ο οικονομικός εισαγγελέας Γιάννης Δραγάτσης ο οποίος διενεργεί την έρευνα για την υπόθεση της Folli Follie
Τα “προεόρτια” από την επιτροπή κεφαλαιαγοράς
Νωρίτερα η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς ανέφερε πως Η Folli Follie δεν συμμορφώνεται στην απαίτηση να διενεργηθεί πλήρης έλεγχος στα οικονομικά στοιχεία.
Είχε προηγηθεί η ανακοίνωση της Folli Follie, σύμφωνα με την οποία σχεδιάζεται αναβολή της Γενικής Συνέλευσης των μετόχων της, με δεδομένο ότι δεν έχει ολοκληρωθεί η σύνταξη των αναθεωρημένων ετήσιων εταιρικών και ενοποιημένων χρηματοοικονομικών καταστάσεων της Εταιρείας της διαχειριστικής χρήσεως 1/1/2017 – 31/12/2017.
Τι επισημαίνει η Επιτροπή
Αναλυτικότερα, η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς επισημαίνει τα ακόλουθα: «Στις 07.05.2018 η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς κάλεσε την Εταιρία να προβεί άμεσα σε ανάθεση πρόσθετου ανεξάρτητου ελέγχου των ενοποιημένων οικονομικών καταστάσεων για την χρήση 2017 σε αναγνωρισμένη ανεξάρτητη διεθνή ελεγκτική εταιρία. Η Εταιρία με την από 14.05.2018 ανακοίνωσή της ενημέρωσε το επενδυτικό κοινό ότι ανέθεσε στην ανεξάρτητη διεθνή ελεγκτική εταιρία Ernst & Young τον επανέλεγχο των ενοποιημένων οικονομικών καταστάσεών της για την χρήση 2017.
Η Εταιρία προέβη σε ανάθεση διενέργειας προσυμφωνημένων διαδικασιών επί συγκεκριμένων κονδυλίων των ενοποιημένων οικονομικών της καταστάσεων για τη χρήση 2017 στην εταιρία Ernst & Young και forensic investigation στην εταιρία Alvarez & Marsal.
Με την παράδοση της έκθεσης της Alvarez & Marsal η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, κάλεσε την Εταιρία ήδη στις 28.09.2018, ενόψει και της προγραμματισμένης για τις 10.10.2018 Γενικής Συνέλευσης, να ενημερώσει το επενδυτικό κοινό, μεταξύ άλλων, σχετικά με:
α) το ακριβές χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση του έργου της Ernst & Young αναφορικά με τον πλήρη έλεγχο των οικονομικών καταστάσεων του ομίλου,
β) την ημερομηνία δημοσιοποίησης της αναμορφωμένης ετήσιας οικονομικής έκθεσης για τη χρήση 2017.
Η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς διαπιστώνει ότι η Εταιρία, παρά τα σημαντικά ευρήματα της Alvarez&Marsal, συνεχίζει να μη συμμορφώνεται και για το λόγο αυτό επαναλαμβάνει την απαίτησή της, η οποία είχε διατυπωθεί με σαφήνεια ήδη από τις 07.05.2018, για τη διενέργεια του πλήρους ελέγχου των ετήσιων οικονομικών καταστάσεων της χρήσης 2017 από την ελεγκτική εταιρία που έχει ορίσει η Folli Follie.
Ανεξάρτητα από τα ανωτέρω, διευκρινίζεται ότι, η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς υπέβαλε ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών αίτηση έκτακτου ελέγχου βάσει του άρθρου 40 παρ.1 περ. (β) και παρ. 2 του κ.ν.2190/1920 για τη χρήση 2017, ενέργεια η οποία σε καμία περίπτωση δεν υποκαθιστά τον πλήρη έλεγχο των οικονομικών καταστάσεων της εν λόγω χρήσης. Για το λόγο αυτό προτάθηκε να διενεργηθεί από διαφορετική ελεγκτική εταιρία».
Ποιος είναι ο όμιλος FF
O Όμιλος FF Group είναι μια παγκόσμια ηγετική δύναμη στο χώρο της μόδας που δραστηριοποιείται σε 31 χώρες, με περισσότερα από 900 σημεία πώλησης παγκοσμίως και περίπου 5.000 εργαζόμενους ανά τον κόσμο.
Σχεδιάζει, παράγει και διανέμει σε διεθνές επίπεδο ιδιόκτητες μάρκες: την Folli Follie και την βραβευμένη βρετανική εταιρεία κοσμημάτων Links of London. Ταυτόχρονα διατηρεί μια στρατηγική συμμετοχή στον τομέα της ταξιδιωτικής λιανικής μέσω της Dufry AG και έχει μια ηγετική παρουσία στην λιανική και χονδρική στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια.
Μάρκες όπως Ermenegildo Zegna, Juicy Couture, Nike, Converse, Samsonite, Guess, Calvin Klein, Scotch & Soda, Ted Baker, UGG και G-Star ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο του Ομίλου, στον τομέα της λιανικής και χονδρικής διανομής ενδυμάτων. Ταυτόχρονα ο Όμιλος, μέσα στο ευρύτερο πλαίσιο συνεχούς στρατηγικής ανάπτυξης, έχει επεκτείνει τις δραστηριότητές του στον κλάδο Beauty & Cosmetics, μέσα από την αποκλειστική διανομή παγκοσμίως αναγνωρισμένων brands στην ελληνική αγορά.
Επιπλέον, ο Όμιλος διατηρεί ηγετική παρουσία στον κλάδο των πολυκαταστημάτων στην ελληνική αγορά. Μέσω ενός δικτύου δύο καταστημάτων «Factory Outlet» και πέντε «attica», αυτή η δραστηριότητα καλύπτει 70.000 m2 λιανικής πώλησης. Παράλληλα, ο Όμιλος FF Group έχει ξεκινήσει τη στρατηγική ανάπτυξη των δικών του multi brand concept stores, Collective, Kix και Sport Loft. Διατηρώντας βασικό ρόλο στον κλάδο της ταξιδιωτικής λιανικής, ο Όμιλος FF Group έγινε στρατηγικός συνεργάτης της Dufry, μιας εταιρείας που αποτελεί κορυφαίο παγκόσμιο παίκτη στο λιανικό ταξιδιωτικό εμπόριο και λειτουργεί περισσότερα από 2.200 καταστήματα σε αεροδρόμια, κρουαζιερόπλοια, λιμάνια και άλλες τουριστικές τοποθεσίες σε 64 χώρες.
Το όραμά μας είναι να γίνουμε μια πραγματικά παγκόσμια δύναμη στον τομέα των πολυτελών προϊόντων, από κοσμήματα, ρολόγια και αξεσουάρ μέχρι όλους τους κλάδους της μόδας.
Πολυκαταστήματα
Ο Όμιλος FF Group δραστηριοποιείται στον χώρο των πολυκαταστημάτων και εκπτωτικών πολυκαταστημάτων. Το πρώτο εκπτωτικό πολυκατάστημα Factory Outlet, άνοιξε το 1999 σε μια επιφάνεια 13.000 τ.μ. στην οδό Πειραιώς στα νότια προάστια της Αθήνας.
Τον Δεκέμβριο του 2006, ένα δεύτερο εκπτωτικό πολυκατάστημα στο εμπορικό πάρκο του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών με το ίδιο εμπορικό σήμα Factory Outlet ξεκίνησε τη λειτουργία του, σε μια επιφάνεια 14.000 τ.μ. O Όμιλος συμμετέχει με 46% στο “attica, the depart¬ment store” το μεγαλύτερο up-scale πολυκατάστημα στην ελληνική αγορά, το οποίο εκτείνεται σε 25.000 τ.μ. σε οκτώ ορόφους στο κέντρο της Αθήνας. Στην Αθήνα υπάρχουν, εκτός από το πολυκατάστημα στο κέντρο, ένα δεύτερο στο εμπορικό κέντρο “Golden Hall” και ένα τρίτο στο “The Mall Athens” κοντά στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας. Τον Απρίλιο του 2012 ξεκίνησε τη λειτουργία του το νέο “attica” στο εμπορικό κέντρο “Mediterranean Cosmos Mall” στη Θεσσαλονίκη, που καλύπτει 5.000 τ.μ. Τον Σεπτέμβριο του 2014 ένα πέμπτο πολυκατάστημα attica ξεκίνησε την λειτουργία του στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Διεθνής παρουσία
Την εμφάνιση της Folli Follie στην απαιτητική ελληνική αγορά κοσμημάτων διαδέχτηκε μια ανεπανάληπτη επιτυχία που ώθησε τους ιδιοκτήτες να διευρύνουν τις κατηγορίες προϊόντων της εταιρείας και στη συνέχεια να επιδιώξουν την επέκτασή της στις χώρες του εξωτερικού. Η Folli Follie στην Ιαπωνία και την Κίνα αριθμεί σήμερα περισσότερα από 365 σημεία πώλησης, ενώ συνολικά δραστηριοποιείται σε 31 χώρες με περισσότερα από 600 σημεία πώλησης διεθνώς, και παρουσία στους πιο γνωστούς εμπορικούς δρόμους των πιο κοσμοπολίτικων πόλεων του κόσμου: Λονδίνο (Oxford Street, Regent Street), Χονγκ Κονγκ (Central), Νέα Υόρκη (Madison Avenue), Σίδνεϊ (Macquarie Centre & Queen Victoria Building), Ντουμπάι, Αθήνα, Πεκίνο, Σαγκάη, Σεούλ, Χονολουλού, Γιοχάνεσμπουργκ, Πρετόρια, Κέιπ Τάουν και Μακάο. Πέραν από τα ομώνυμα καταστήματα σε σημεία στρατηγικής σημασίας, τα προϊόντα της Folli Follie διατίθενται και σε γνωστά πολυκαταστήματα (shop-in-shop) ανά τον κόσμο, όπως τα Isetan και Takashimaya στην Ιαπωνία, τα Lotte και Hyundai στην Κορέα και τα El Corte Ingles στην Ισπανία. Η Folli Follie κατέχει τον άμεσο έλεγχο του διεθνούς δικτύου διανομής από την παραγωγή έως τη λιανική πώληση, εδραιώνοντας με αυτό τον τρόπο άμεση επικοινωνία με τους καταναλωτές, σε μια προσπάθεια να ανταποκρίνεται στις συνεχείς ανάγκες και απαιτήσεις τους.
Το 2015 η Folli Follie συστήνει το νέο Concept Store το οποίο ενσαρκώνει το εμπνευσμένο όραμα των ιδρυτών της μάρκας και αντιπροσωπεύει μια πτυχή της νέας εποχής στην οποία η Folli Follie είναι έτοιμη να εισέλθει. Τα καταστήματα αυτά της Folli Follie έχουν ήδη παρουσιαστεί σε δρόμους υψηλής μόδας σε όλο τον κόσμο με τα αρχικά «ανοίγματα θυρών» που πραγματοποιούνται στο Χονγκ Κονγκ, το Τόκιο, το Πεκίνο, τη Χαβάη, το Σίδνεϊ, τη Βαλένθια, το Λονδίνο και την Αθήνα.
Επιπλέον, η Folli Follie διαθέτει μια πολύ ισχυρή παρουσία στο χώρο του travel retail με σημεία πώλησης σε αναρίθμητα duty free αεροδρομίων ανά τον κόσμο όπως του Πεκίνου, του Χονγκ Κονγκ, της Σεούλ, της Αθήνας, του Βανκούβερ, της Ταϊπέι, της Χαβάη, του Γκουάμ μεταξύ άλλων, ενώ τα προϊόντα της διατίθενται επίσης στις πτήσεις των κυριότερων αεροπορικών εταιρειών, όπως των British Airways , EVA Airlines, Cathay Pacific, Air China, China Eastern, Qantas, ANA Airlines, AeroMexico, Korean Airlines, Qatar Airways, United Airlines, Etihad Airways κ.ά. Η εξάπλωση της μάρκας Folli Follie ενισχύθηκε κατόπιν της πλήρους απόκτησης των Καταστημάτων Αφορολογήτων Ειδών (ΚΑΕ) το 2006. Το 2014 η Folli Follie παρουσίασε το flagship κατάστημα της στο Haitang Bay, Hainan Island, της Κίνας, που αποτελεί το μεγαλύτερο duty free εμπορικό κέντρο στον κόσμο.
Τέλος, στην Ελλάδα η Folli Follie διαθέτει περισσότερα από 35 σημεία πώλησης, μεταξύ των οποίων καταστήματα στην Αθήνα και την περιφέρεια, σε εμπορικά κέντρα όπως το The Mall Athens και το Athens Metro Mall, shop-in-shop σε πολυκαταστήματα όπως το Attica και το Attica Golden Hall ενώ έχει παρουσία και στα Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών ανά την Ελλάδα.