Επιχειρηματικές πηγές πάντως επιμένουν ότι οι υπογραφές στη σύμβαση της αγοραπωλησίας για το 100% των μετοχών της Chipita έχουν ήδη πέσει. Μάλιστα αναφέρουν ότι ο αγοραστής αναλαμβάνει και το δανεισμό του ομίλου. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι η συμφωνία ολοκληρώθηκε αφού η Mondelēz είχε καταθέσει δεσμευτική πρόσφορά, η οποία κρίθηκε ικανοποιητική.
Δεν αποκλείεται το τελικό ύψος του τιμήματος να διαφοροποιηθεί αφού ολοκληρωθεί ο λεπτομερής οικονομικός και νομικός έλεγχος. Άγνωστο, πάντως, παραμένει αν στη συμφωνία αυτή περιλαμβάνεται και η αλλαντοβιομηχανία Νίκας.
Η ιστορία της εταιρίας Chipita
Η Chipita ιδρύθηκε το 1973 στην Ελλάδα. Η εταιρία έχει 11.000 εργαζόμενους, περίπου 4.700 από αυτούς εργάζονται στην Chipita και 6.500 στις στρατηγικά συνεργαζόμενες εταιρείες. Προέρχονται από 30 διαφορετικές εθνικότητες.
Από την πρώτη μέσα της λειτουργίας της, είχε αντικείμενο την παραγωγή και εμπορία αλμυρών snacks, με βασικό, τότε, προϊόν τα Extra τυρογαριδάκια και από το 1988 τα πατατάκια (potato chips).
Το 1991, κυκλοφόρησε το croissant 7DAYS – ατομικό, συσκευασμένο, μακράς διαρκείας, και πολύ γρήγορα και το mini 7DAYS.
Λίγα χρόνια μετά, το 1995, κυκλοφόρησε τα Βake Rolls, ένα αλμυρό προϊόν που γνώρισε πολύ γρήγορα μεγάλη επιτυχία.
Περίπου την ίδια εποχή, η Chipita ξεκινά την πορεία της διεθνοποίησής της. Η ανάπτυξη αυτή πραγματοποιείται με δύο τρόπους: είτε με δικές της εταιρείες είτε με στρατηγικές συνεργασίες με μεγάλες διεθνείς ή ισχυρές τοπικές εταιρείες.
Ήδη από το 1996, «επιχειρεί» εκτός των ελληνικών συνόρων με τη δημιουργία παραγωγικών μονάδων στη Βουλγαρία και την Αίγυπτο. Ακολουθούν εργοστάσια στην Πολωνία, τη Ρουμανία, τη Ρωσία, τη Σαουδική Αραβία και πρόσφατα στην Ινδία, την Τουρκία και την Μαλαισία. Παράλληλα με τα εργοστάσια, η Chipita δημιουργεί εμπορικά γραφεία και δομές σε 8 χώρες: Γερμανία, Ουγγαρία, Ουκρανία, Σερβία, Σλοβακία και Τσεχία, Belarus και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Σήμερα, δραστηριοποιείται διεθνώς σε 3 μεγάλες κατηγορίες προϊόντων: κρουασάν και παρόμοια προϊόντα ζύμης, ψημένα σνακ από ψωμί (Bake Rolls) και άλλα προϊόντα.
Η Chipita προσφέρει τα προϊόντα της στους καταναλωτές 56 χωρών συνολικά, είτε απευθείας είτε μέσω στρατηγικών συνεργασιών, τα οποία παράγονται σε 16 εργοστάσια 10 διαφορετικών χωρών.