Πτώση 6% σημείωσαν οι μετοχές της Airbnb σε εκτεταμένες συναλλαγές, ενώ παρείχε ατελή καθοδήγηση για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο, υποδεικνύοντας ότι η αύξηση των ταξιδιωτικών δαπανών θα επιβραδυνθεί περαιτέρω πριν από την έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου αιχμής, σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg.
Συγκεκριμένα, τα έσοδα για το τρέχον τρίμηνο που λήγει τον Ιούνιο θα είναι 2,68 δισ. έως 2,74 δισ. δολάρια, ανέφερε η Airbnb χθες (8.5.2024) σε επιστολή προς τους μετόχους. Οι αναλυτές ανέμεναν 2,74 δισ. δολάρια, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις που συγκέντρωσε το Bloomberg. Στην ανακοίνωσή της, η Airbnb επέρριψε την ευθύνη για την προγενέστερη χρονική συγκυρία των εορτών του Πάσχα 2024, καθώς και για τις συναλλαγματικές αντιξοότητες.
Η Airbnb και οι ανταγωνιστές της εργάζονται για να δημιουργήσουν μια νέα κανονικότητα μετά την πανδημία. Η ανάκαμψη του κλάδου ήταν ασταθής, με τη ζήτηση να αυξάνεται ταχύτερα σε ορισμένες περιοχές και να μειώνεται σε άλλες λόγω του διαφορετικού ρυθμού επαναλειτουργίας από τους περιορισμούς του Covid-19. Την περασμένη εβδομάδα, η Booking Holdings έδωσε χειρότερες από τις αναμενόμενες προβλέψεις και η Expedia Group εξέδωσε απογοητευτικά αποτελέσματα.
Η αύξηση κατά την τρέχουσα περίοδο για τις κρατήσεις διανυκτερεύσεων και εμπειριών – ένα βασικό μέτρο του κλάδου – θα είναι «σχετικά σταθερή» σε σύγκριση με την αύξηση 9,5% που σημείωσε το πρώτο τρίμηνο. Αυτό υπολείπεται των προσδοκιών των αναλυτών για αύξηση περίπου 12%. Αντιπροσωπεύει επίσης τον πιο αργό ρυθμό αύξησης από το 2020, γεγονός που υποδηλώνει ότι η συνολική ζήτηση έχει ομαλοποιηθεί μετά από μια αρχική ταξιδιωτική έκρηξη μετά την πανδημία.
Οι προοπτικές επισκίασαν μια κατά τα άλλα καλύτερη από την αναμενόμενη έκθεση για το πρώτο τρίμηνο, όπου τα έσοδα ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις, καθώς αυξήθηκαν κατά 18% σε 2,14 δισ. δολάρια χάρη σε ιδιαίτερα ισχυρά κέρδη στην Ασία και τη Λατινική Αμερική.
Η εταιρεία αναμένει ότι η αύξηση των εσόδων θα επιταχυνθεί εκ νέου το τρίτο τρίμηνο, καθώς σημαντικά διεθνή γεγονότα, όπως οι θερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες στο Παρίσι και το Κύπελλο Euro στη Γερμανία, τροφοδοτούν τη ζήτηση για ταξίδια κατά την περίοδο αιχμής του καλοκαιριού.