Ο Όμιλος Olympia, μέτοχος της εταιρείας Public σε Ελλάδα και Κύπρο και η Media-Saturn-Holding GmbH (MSH), μέτοχος της εταιρείας Media Markt Ελλάδας, προχωρούν στη σύναψη στρατηγικής συμφωνίας με στόχο τη δημιουργία μιας νέας, δυναμικής εταιρείας λιανικής πώλησης.
Σύμφωνα με το σχεδιασμό των δύο εταιρειών, τα δίκτυα καταστημάτων καθώς και τα δύο brands παραμένουν ως έχουν, λειτουργώντας απολύτως συμπληρωματικά, με 67 φυσικά και 3 ηλεκτρονικά καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο.
«Η αξιοποίηση της συμπληρωματικότητας των χαρτοφυλακίων των δύο brands θα δημιουργήσει το πλέον ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων στην αγορά, προσφέροντας ποικιλία επιλογών και προηγμένες υπηρεσίες, ικανές να καλύψουν κάθε καταναλωτική ανάγκη», αναφέρει σχετική ανακοίνωση σχετικά με τα οφέλη που θα προκύψουν για τον καταναλωτή.
Ο Όμιλος Olympia, θα έχει πλειοψηφική συμμετοχή ελέγχοντας το 75% της νέας εταιρείας, ενώ ο Όμιλος MediaMarktSaturn θα ελέγχει το 25%.
Ο κ. Χρήστος Καλογεράκης, CEO των Public, θα αναλάβει τη θέση του CEO στη νέα εταιρεία.
Σχετικά με τη συμφωνία ο κ. Καλογεράκης δήλωσε : «Με τη συμφωνία που ανακοινώνουμε σήμερα, δημιουργούμε την πλέον δυναμική ομάδα Retail στην αγορά, επανακαθορίζουμε τις ισορροπίες της και διευρύνουμε τις επιλογές που προσφέρουμε στους καταναλωτές από άποψη χαρτοφυλακίου των προϊόντων μας, σημείων πώλησης, τιμών και υπηρεσιών. Δημιουργούμε μια εταιρεία, ο συνολικός κύκλος εργασιών της οποίας αναμένεται να ξεπεράσει τα 450 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, με σεβασμό προς όλους τους προμηθευτές μας, διαβλέπουμε πολλές ευκαιρίες τις οποίες θα εξετάσουμε με στόχο να διαμορφώσουμε αμοιβαία επωφελείς συνεργασίες. Σήμερα, θέτουμε τα θεμέλια για μια αλλαγή στο χάρτη της αγοράς ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών σε Ελλάδα και Κύπρο.»
Ο κ. Yenal Gokyildirim, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του Ομίλου MediaMarktSaturn και Operating Partner της Ceconomy/MSH, σημείωσε: «Με αυτή τη συμφωνία, βρήκαμε μια βιώσιμη λύση για τις δραστηριότητές μας στην Ελλάδα. Συνεργαζόμενοι με το Public, ισχυρό παίκτη της τοπικής αγοράς, θα βελτιστοποιήσουμε τη γκάμα των προϊόντων και τη σχέση με τους προμηθευτές μας προς όφελος των πελατών μας, θα μειώσουμε τα κόστη μας και θα βελτιώσουμε τη θέση μας στην ελληνική αγορά».