Οικονομία

Έλληνες εφοπλιστές αγόρασαν 2 πλοία της Hanjin που βάρεσε κανόνι

- Ξεπουλάει περιουσιακά στοιχεία η Hanjin για να αντιμετωπίσει το μεγάλο πρόβλημα
- Ήδη πούλησε τρία πλοία - τα δυο εξ αυτών - πέρασαν σε ελληνικά χέρια
- 93 πλοία της παγιδεύτηκαν σε 52 λιμάνια 26 χωρών

Σε Ελληνες εφοπλιστές πέρασαν δύο από τα τρία πλοία που πούλησε η Νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή εταιρεία με 93 πλοία που βάρεσε κανόνι. Οπως έγραψε χθες το newsit.gr η πτώχευση της Hanjin προκάλεσε σεισμό και ορισμένοι εξέφρασαν την εκτίμηση ότι αποτελεί τη νέα Lehman Brothers. Η εταιρεία της οποίας 93 πλοία παγιδεύτηκαν σε 52 λιμάνια 26 χωρών, άρχισε να πουλάει πλοία για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα.

Τα δύο πρώτα, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, αγόρασαν Ελληνες εφοπλιστές, των οποίων τα ονόματα δεν έγιναν γνωστά. Πάντως, η πρώτη από τις συνέπειες της πτώχευσης του Νοτιοκορεάτικου κολοσσού (έβδομη ναυτιλιακή στον κόσμο) ήταν η αύξηση των ναύλων σε διάφορες γραμμές που δραστηριοποιείται μέχρι και 51%, διότι μειώθηκε η χωρητικότητα μεταφορά φορτίου με αποτέλεσμα να αυξηθούν οι τιμές.

H εταιρεία, υπέβαλε αίτημα προστασίας από τους πιστωτές της στις 31 Αυγούστου. Όπως αναφέρει το πρακτορείο, τα τρία πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου που μετέφεραν εμπορεύματα όπως σιδηρομετάλλευμα, άνθρακα και σπόρους, πωλήθηκαν έναντι συνολικού τιμήματος 39 εκατ. δολαρίων, σύμφωνα με στοιχεία από την εταιρεία εκτίμησης πλοίων VesselsValue.

Το μεγαλύτερο εκ των τριών πλοίων, βάρους 180.000 τόνων DWT αγοράστηκε από τη Winning Shipping με έδρα της Σιγκαπούρη έναντι 22,75 εκατ. δολ. Τα δύο μικρότερα βάρους 37.000 τόνων DWT, πωλήθηκαν έναντι σχεδόν 16 εκατ. δολαρίων. Το Reuters τονίζει ότι η Hanjin προτίθεται να προχωρήσει στην πώληση ακόμη δύο πλοίων, αξίας 18 – 22 εκατ. δολαρίων.

«Οι αγοραστές μπορούν να υποβάλουν το ενδιαφέρον τους έως το τέλος της εβδομάδας και την προσφορά τους έως το τέλος του μήνα» αναφέρει ναυτιλιακή πηγή, μιλώντας στο πρακτορείο.

Οικονομία

Σχολιάστε

Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα