Αν δεν υπάρξει παράταση στη διενέργεια του διαγωνισμού, είναι πιθανό να προκύψει ανάδοχος τον προσεχή Οκτώβριο.
Σημειωτέον ότι, μέχρι σήμερα, τα έργα που έχει υλοποιήσει η Cosco στον Πειραιά, και τα οποία αφορούσαν τις επεκτάσεις των Προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων, έχουν πραγματοποιηθεί από την τεχνική εταιρεία ΤΕΚΑΛ, η οποία θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι θα συμμετάσχει και στον συγκεκριμένο διαγωνισμό.
Τι θα αλλάξει στο λιμάνι Πειραιά
Σύμφωνα με τους όρους του διαγωνισμού, το έργο αφορά την επέκταση του επιβατικού λιμένα, νοτιοδυτικά του μόλου Θεμιστοκλέους, για την εξασφάλιση θέσεων στάθμευσης κρουαζιερόπλοιων.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα “ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ”, με την ολοκλήρωση του έργου, το λιμάνι του Πειραιά θα μπορεί πλέον να δέχεται τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια του κόσμου. Ειδικότερα, βάσει των σχετικών προδιαγραφών, στον Πειραιά θα μπορούν να εξυπηρετούνται έως τέσσερα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς, μήκους άνω των 400 μέτρων έκαστο. Εκτιμάται ότι η εξέλιξη αυτή θα ενισχύσει τα σχέδια για την ανάδειξή του σε λιμάνι home-port, δηλαδή σε λιμάνι αφετηρίας κρουαζιέρων και όχι μόνο σε λιμάνι transit, δηλαδή διέλευσης επιβατών κρουαζιέρας.
Το έργο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2014-2020 και πιο συγκεκριμένα από το ΠΕΠ Αττικής, του οποίου μάλιστα αποτελεί το μεγαλύτερο συγχρηματοδοτούμενο έργο.
Παράλληλα, η υλοποίησή του συμβαδίζει και με τις συμβατικές υποχρεώσεις του υπό κινεζική διοίκηση ΟΛΠ, για πραγματοποίηση επενδύσεως ύψους 300 εκατ. ευρώ κατά τη διάρκεια της πενταετίας 2017-2022.
ΠΗΓΗ: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ