Όπως σημειώνει η εφημερίδα της Φραγκφούρτης, «καταναλωτές από τη Γερμανία δαπάνησαν 86 δισ. ευρώ το 2016 για διακοπές, σύμφωνα με τον Γερμανικό Σύνδεσμο Τουριστικών Γραφείων (DRV) και την εταιρεία έρευνας αγοράς GfK. Ήδη δαπανήθηκαν πριν από την έναρξη των ταξιδιών 59,8 δισ. ευρώ, για κρατήσεις ξενοδοχείων, πτήσεων και ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων. Περίπου το μισό αυτού του ποσού, δηλαδή σχεδόν 30 δισ. ευρώ, αντιστοιχεί στη δραστηριότητα των τουριστικών γραφείων, όπως η TUI και η Thomas Cook. Τα υπόλοιπα χρήματα αντιστοιχούν σε τουρίστες που προτιμούν να κάνουν ξεχωριστή κράτηση ξενοδοχείου, να τηλεφωνούν οι ίδιοι στην πανσιόν του χωριού, να χρησιμοποιούν πλατφόρμες εύρεσης δωματίου όπως το Airbnb ή να κάνουν κάμπινγκ».
Η FAZ επισημαίνει ότι «μετά από μια δύσκολη χρονιά το 2016, με τους τουρίστες όχι μόνο να αποφεύγουν τα ταξίδια στην Τουρκία, αλλά να και να απορρίπτουν και σχεδόν ολοκληρωτικά σχετικές προσφορές των tour operator, οι δύο κορυφαίοι εκπρόσωποι του ευρωπαϊκού γενικού τουρισμού (TUI και Thomas Cook) αισιοδοξούν και πάλι. Η Ελλάδα είναι η νικήτρια της χρονιάς, η Αίγυπτος καταγράφει διπλασιασμό των κρατήσεων. (…) Η TUI, μετά το μισό της τρέχουσας τουριστικής χρονιάς που διαρκεί έως το τέλος Σεπτεμβρίου, σημειώνει αύξηση του τζίρου κατά 3% σε σχεδόν 6,4 δισ. ευρώ. Και η Thomas Cook κατέγραψε αύξηση 3%, με τον τζίρο της να ανέρχεται σε περίπου 3,4 δισ. ευρώ».
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ / Deutsche Welle