Ανοδικά κινήθηκε το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα τον Μάρτιο, σύμφωνα με στοιχεία έρευνας που δημοσίευσε η Ευρωπαϊκή Στατιστική Υπηρεσία (Eurostat) την Τετάρτη (27.3.2024) για τα κράτη-μέλη της ΕΕ.
Η Eurostat σε ό,τι αφορά στην Ελλάδα σημείωσε μία άνοδο στο οικονομικό κλίμα της τάξης των 3,5 μονάδων, ήτοι από τις 104,9 μονάδες τον προηγούμενο μήνα στις 108,4 μονάδες τον Μάρτιο.
«Μελανά σημεία» στην έκθεση της Eurostat ήταν το λιανεμπόριο το οποίο σημείωσε «κατρακύλα» από τις 17,6 μονάδες στις 3,1 μονάδες. Δευτερευόντως, και ο κλάδος των Κατασκευών σημείωσε μικρότερη κάμψη από τις 9,1 μονάδες στις 8,9 μονάδες.
Οι παραπάνω πτώσεις αρνητικές επιδόσεις σε ό,τι αφορά το κλίμα που επικρατεί στους παραπάνω κλάδους, αντισταθμίστηκε από ένα «άλμα» τη βιομηχανία από τις -4,2 μονάδες σε θετικό 4,8 μονάδες, άνοδο στις υπηρεσίες από 37,2 μονάδες σε 39,2 μονάδες, και σε μία βελτίωση του κλίματος καταναλωτή ο οποίος ωστόσο παραμένει σε βαθια αρνητικό έδαφος (από -47,2 μονάδες σε -44,7 μονάδες).
Τέλος, τον μήνα Μάρτιο, ο δείκτης οικονομικού κλίματος ενισχύθηκε τόσο στην ΕΕ (+0,7 μονάδες σε 96,2 μονάδες) όσο και στην ευρωζώνη (+0,8 μονάδες στις 96,3 μονάδες).