Μακρο-οικονομία

Ακρίβεια: Το 96% των καταναλωτών έχει αλλάξει αγοραστικές συνήθειες – Πιο αισθητές οι αυξήσεις στα τρόφιμα

Oι μισοί Έλληνες καταναλωτές δεν είναι ικανοποιημένοι από την οικονομική τους κατάσταση, ενώ η πλειοψηφία δηλώνει πως έχει επηρεαστεί από την ακρίβεια τους τελευταίους 12 μήνες.

Αυτά είναι κάποια από τα ευρήματα έρευνας του Ινστιτούτου Καταναλωτών για την ακρίβεια η οποία παρουσιάστηκε στις 3 Σεπτεμβρίου 2024.

Τα ευρήματα δείχνουν πως το μεγαλύτερο πρόβλημα για τα νοικοκυριά σε σχέση με τις τιμές παραμένουν τα τρόφιμα καθώς εκεί γίνονται πιο αισθητές οι αυξήσεις, με την ενέργεια να ακολουθεί, ενώ ένα 96% δηλώνει πως έχει αναγκαστεί να αλλάξει τις αγοραστικές του συνήθειες εξαιτίας της ακρίβειας.

INKA INKA INKA INKA INKA INKA INKA INKA INKA INKA INKA INKA INKA

Στην έρευνα συμμετείχαν 2.675 καταναλωτές. Σύμφωνα με τα δημογραφικά στοιχεία της έρευνας: ποσοστό 51% ήταν άνδρες, ποσοστό 48,3% ήταν γυναίκες, ποσοστό 0,1% προσδιορίστηκαν ως άλλο, και τέλος ποσοστό 0,7% δεν έδωσαν απάντηση. Ηλικιακά ποσοστό 0,4% δήλωσαν ότι ανήκουν σε ηλικιακή ομάδα 18-24, ποσοστό 4,9% δήλωσαν ότι ανήκουν σε ηλικιακή ομάδα 25-34, ποσοστό 19,6% δήλωσαν ότι ανήκουν σε ηλικιακή ομάδα 35-44, ποσοστό 31% δήλωσαν ότι ανήκουν σε ηλικιακή ομάδα 45-54, ποσοστό 31,1% δήλωσαν ότι ανήκουν σε ηλικιακή ομάδα 55-64 και τέλος ποσοστό 13% δήλωσαν ότι ανήκουν σε ηλικιακή ομάδα 65+.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Μακρο-οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Μακρο-οικονομία: Περισσότερα άρθρα
Σε στάση αναμονής ο κλάδος της επιτραπέζιας ελιάς και του τυποποιημένου ελαιόλαδου λόγω των αμερικανικών δασμών
Αν δεν υπήρχαν οι δασμοί, η φετινή χρονιά θα εξελισσόταν σε χρονιά - ρεκόρ, αναφέρει ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Μεταποιητών - Τυποποιητών - Εξαγωγέων Επιτραπέζιας Ελιάς
Extra virgin olive oils on the shelf