Επιχειρήσεις

Έρευνα: Ποια σούπερ μάρκετ προτιμούν οι Έλληνες καταναλωτές

Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία για τις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών για τα σούπερ μάρκετ της χώρας, την οποία δημοσίευσε η Longlust χθες (09.04.24), κατά τη διάρκεια του 14ου συνεδρίου Food Retail της Boussias.

Με βάση τα συμπεράσματα της έρευνας για τα σούπερ μάρκετ, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάρτιο σε δείγμα 1.200 καταναλωτών, αυτό που προκύπτει, ότι η αλυσίδα Σκλαβενίτης σκοράρει πιο ψηλά απ’ όλες τις άλλες αλυσίδες σε 7 από τους 13 δείκτες που μετρήθηκαν από την εταιρεία ερευνών.

Απαντώντας στην ερώτηση ποιο σούπερ μάρκετ επισκέπτονται περισσότερο για τις αγορές τους, οι καταναλωτές που συμμετείχαν στην έρευνα, απάντησαν πως ο Σκλαβενίτης είναι η πρώτη συγκεντρώνοντας ποσοστό 70% και ακολουθούν με μεγάλη διαφορά η ΑΒ με 44%, η Lidl με 42%, το My Market με 30% και η αλυσίδα Μασούτης με 22%.

Σε σχέση με το ερώτημα αν θα μπορούσαν να έχουν ένα οποιοδήποτε κατάστημα σούπερ μάρκετ δίπλα τους, ποσοστό 48% απάντησε πως να είναι κατάστημα του Σκλαβενίτη.

Πολύ παρακάτω στις προτιμήσεις όσων καταναλωτών συμμετείχαν στην έρευνα, ακολουθεί η Lidl (ποσοστό 17%) και η ΑΒ Βασιλόπουλος (10%).

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
«AEGEAN Easter Crew»: Η εθελοντική ομάδα εργαζομένων της AEGEAN πραγματοποίησε μια ακόμη Πασχαλινή δράση προσφοράς και αλληλεγγύης
Καλάθια προσφοράς διανεμήθηκαν την Μεγάλη Εβδομάδα από την Emfasis Foundation σε ανθρώπους και οικογένειες που ζουν σε συνθήκες αστεγίας ή κάτω από το όριο της φτώχειας
Aegean