Μακρο-οικονομία

Παπακωνσταντίνου (ΤτΕ): Παραμένει πρόκληση η διαχείριση των κόκκινων δανείων – Καμία πρόοδος στην ευρωπαϊκή τραπεζική ενοποίηση

Οι servicers πρέπει να κινηθούν ταχύτερα για τη μείωση των κόκκινων δανείων

Οι servicers πρέπει να κινηθούν ταχύτερα για τη μείωση των κόκκινων δανείων που ακόμα βρίσκονται εντός του χρηματοπιστωτικού συστήματος, τόνισε η υποδιοικήτρια της Τράπεζας της Ελλάδας (ΤτΕ), Χριστίνα Παπακωνσταντίνου, μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα.

Το στέλεχος της ΤτΕ, επεσήμανε πως αν και τα κόκκινα δάνεια έχουν βγει από τους τραπεζικούς ισολογισμούς χάρη στις κρατικές εγγυήσεις του Ηρακλή και ενώ η εισαγωγή της Attica Bank και της Παγκρήτιας στο πρόγραμμα επιταχύνει την εξυγίανση, ο όγκος τους παραμένει υψηλός, και γι’ αυτό και οι servicers οφείλουν να επιταχύνουν τις διαδικασίες ρυθμίσεων για την μείωσή τους.

Συνολικά η οριστική εκκαθάριση του αποθέματος των μη εξυπηρετούμενων δανείων που έχουν απομείνει, είναι τεράστια πρόκληση για τον ελληνικό τραπεζικό τομέα, ανέφερε η κ. Παπακωνσταντίνου, καθώς το ιδιωτικό χρέος δεν εξαλείφθηκε, με το «κόκκινο» σκέλος να ανέρχεται στα 86 δισ. ευρώ.

Όσον αφορά τη μείωση των επιτοκίων της ΕΚΤ, τόνισε πως οι τράπεζες θα αναπληρώσουν τα όποια έσοδα χάσουν από τόκους λόγω μείωσης των επιτοκίων, από άλλες πηγές και κυρίως από την ενίσχυση των χορηγήσεων προς νοικοκυριά και επιχειρήσεις.

Η κυρία Παπακωνσταντίνου αναφέρθηκε και στο θέμα της ευρωπαϊκές τραπεζικής ενοποίησης, τονίζοντας πως είμαστε πολύ μακριά σε νομοθετικό, αλλά και σε ουσιαστικό πεδίο.

Μακρο-οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Μακρο-οικονομία: Περισσότερα άρθρα
Ακτοπλοΐα: Τι προβλέπει το κυβερνητικό σχέδιο για δάνεια πράσινης μετάβασης και χαμηλότερες αυξήσεις στα εισιτήρια
Η κυβέρνηση θα εκπονήσει σχέδιο που κατατείνει στη δημιουργία εργαλείου - μηχανισμού δανειακής χρηματοδότησης για την ανανέωση του υφιστάμενου ελληνικού ακτοπλοϊκού στόλου
Ακτοπλοΐα: Τι προβλέπει το κυβερνητικό σχέδιο για δάνεια πράσινης μετάβασης και χαμηλότερες αυξήσεις στα εισιτήρια