Την προσθήκη ενός νέου υποέργου για την καταπολέμηση της γραφειοκρατίας, στο έργο «Σχέδιο δράσης για την παροχή πελατοκεντρικών ψηφιακών υπηρεσιών από την πλευρά της δημόσιας διοίκησης» του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, προωθεί το οικονομικό επιτελείο.
Σύμφωνα με έγγραφο που αναρτήθηκε στη Διαύγεια, αποφασίστηκε η μεταβολή του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου του εν λόγω επενδυτικού σχεδίου που χρηματοδοτείται με ευρωπαϊκά κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης, με προσθήκη νέου υποέργου με τίτλο «Διεύρυνση Δραστηριοτήτων Παρατηρητηρίου για τη Γραφειοκρατία προϋπολογισμού 2 εκατ. ευρώ, αλλά και η μεταβολή των στοιχείων των εμπλεκόμενων φορέων υλοποίησης και κύριου έργου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το έργο υπάγεται στον Πυλώνα της Ψηφιακής Μετάβασης με τον αρμόδιο φορέα για την υλοποίηση του να είναι η Γενική Γραμματεία Δημόσιας Διοίκησης.
Η ημερομηνία έναρξης του έργου ήταν η 7.7.2021 και ημερομηνία λήξης η 29.12.2025.