Οικονομία

Η Kayak εξαγόρασε την Chillbox και τα Κρητικά Παγωτά

Σε δύο σημαντικές επενδύσεις προχώρησε η εταιρεία παγωτών Kayak της οικογένειας Σταυρίδη. Εξαγόρασε την αλυσίδα Chillbox γνωστή για το frozen yogurt και την Κρητικά Παγωτά, μια μονάδα παραγωγής παγωτού με πρώτη ύλη το κατσικίσιο γάλα του νησιού.  

«Οι επενδύσεις αυτές είχαν δρομολογηθεί πριν τον κορονοϊό και δεν ήταν καθόλου εύκολο να αποφασίσουμε την ολοκλήρωσή τους κάτω από τις σημερινές συνθήκες» ανέφερε ο γενικός διευθυντής της Kayak κ. Στέλιος Ξενάκης.

Όσον αφορά στην εξαγορά από την ΚΑΥΑΚ ΑΒΕΕ του πλειοψηφικού πακέτου (70%) της Chillbox AE και το 100% της Chillbox Global AE, να σημειωθεί, ότι η Chillbox, αποτελεί μια πρωτοποριακή αλυσίδα frozen yogurt που ξεκίνησε το 2011 και αναπτύχθηκε με μεγάλη επιτυχία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό απαριθμώντας σήμερα 43 καταστήματα στην Ελλάδα και 18 καταστήματα σε 6 άλλες χώρες. Η διοίκηση της Kayak έχει σχεδιάσει τον εκσυγχρονισμό και την περαιτέρω επέκταση της εν λόγω αλυσίδας.

Η επένδυση στην Κρήτη

Η δεύτερη επένδυση, αφορά στην πλειοψηφική συμμετοχή στην εταιρεία ΚΡΗΤΙΚΑ ΠΑΓΩΤΑ, μιας μονάδας παραγωγής παγωτού με  πρώτη ύλη το κατσικίσιο γάλα του νησιού.  Η τεχνογνωσία της Κayak, σε συνδυασμό με τα διατροφικά χαρακτηριστικά που προσδίδει το κατσικίσιο γάλα, θα προσφέρουν στην αγορά μια νέα κατηγορία παγωτού με μοναδικές γεύσεις και ιδιότητες. 

Όπως αναφέρει ο κ. Ξενάκης: «Ασφαλώς οι επενδύσεις αυτές είχαν δρομολογηθεί  πριν τον κορονοϊό και δεν ήταν καθόλου εύκολο να αποφασίσουμε την ολοκλήρωσή τους κάτω από τις σημερινές συνθήκες. Η δυναμική της ανάπτυξής μας τα τελευταία χρόνια και το επιχειρηματικό μας σχέδιο για τις επενδύσεις αυτές υπερίσχυσαν της ανησυχίας μας για την πορεία της αγοράς το 2020. Ο Όμιλος εταιρειών που δημιουργείται έχει ως σκοπό την ενδυνάμωση του μεριδίου μας στην αγορά του ποιοτικού παγωτού και του ελληνικού frozen yogurt εντός και εκτός συνόρων».

Να σημειωθεί, ότι η Kayak είναι μια ελληνική εταιρεία που ιδρύθηκε το 1991 από τον Γεώργιο Σταυρίδη και σήμερα διοικείται από τη δεύτερη γενιά, Σαλώμη και Άκη Σταυρίδη. Έως σήμερα έχει κερδίσει 17 διεθνή και εγχώρια βραβεία. Ο τζίρος της το 2019 ανήλθε στα 8 εκατ. ευρώ περίπου.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα
Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ: Διακρίθηκε με 14 βραβεία στα Sports Marketing Awards & Sponsorship Awards
Για τη συνολική του προσφορά στον αθλητισμό ως επίσημος σύμμαχος ενυδάτωσης σε μεγάλες διοργανώσεις και κορυφαίους αθλητές, αλλά και για τις αποτελεσματικές επικοινωνιακές ενέργειες στο χώρο του Sports Marketing
Ο Χρήστος Μπαλατσός, Senior Brand Manager για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ στην Coca-Cola Τρία Έψιλον
Η Nova ξεκινά πρωτοβουλία αποτίμησης της οικονομικής επίπτωσης των φυσικών καταστροφών και του ρόλου της τεχνολογίας στην πρόληψη
Η πρωτοβουλία της Nova, είναι βασισμένη σε εις βάθος μακροοικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική έρευνα της κλιματικής κρίσης στην Ελλάδα και στα πλεονεκτήματα της πρόληψης έναντι της αποκατάστασης, σε συνεργασία με την ελληνική επιστημονική κοινότητα
Ο Γιώργος Λάμπρου