Για την άμεση και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πελατών και τη διευκόλυνση των συναλλαγών τους η Εθνική Τράπεζα, αναφέρει ότι η προσέλευσή τους στο Δίκτυο των Καταστημάτων δεν είναι καταρχήν απαραίτητη και μπορεί να γίνεται ανάλογα με την αναγκαιότητα χρήσης του λογαριασμού τους.
Ειδικότερα σημειώνονται τα εξής:
• Οι λογαριασμοί πρώτης ζήτησης (ταμιευτηρίου, τρεχούμενοι, όψεως) μεταφέρονται σε λογαριασμούς ίδιας μορφής.
• Τα υπόλοιπα των προθεσμιακών λογαριασμών μεταφέρονται σε λογαριασμούς πρώτης ζήτησης, ανάλογα με την κατηγορία του δικαιούχου τους (ταμιευτηρίου για τα φυσικά πρόσωπα, όψεως για τα νομικά πρόσωπα).
• Κατά την πρώτη επίσκεψη δικαιούχου λογαριασμού σε οποιοδήποτε Κατάστημά μας, για την ταχύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση του, πρέπει να προσκομίσει τον αριθμό λογαριασμού που τηρούσε στη Συνεταιριστική Τράπεζα Πελοποννήσου.
• Οι πελάτες – νομικά πρόσωπα πρέπει να προσκομίσουν το συντομότερο δυνατό τα προβλεπόμενα νομιμοποιητικά έγγραφα, προκειμένου να είναι δυνατή η κίνηση των λογαριασμών τους. Σε περίπτωση που είναι και πελάτες της Εθνικής Τράπεζας και έχουν ενεργή νομιμοποίηση των εκπροσώπων τους ή έχουν προσκομίσει τα απαιτούμενα νομιμοποιητικά έγγραφα, δεν χρειάζεται να προχωρήσουν σε περαιτέρω ενέργειες για τη νομιμοποίησή τους.
Τα Στελέχη και το προσωπικό των Μονάδων της Εθνικής Τράπεζας είναι στη διάθεση και των συγκεκριμένων πελατών, προκειμένου να εξυπηρετήσουν με προθυμία και να διευκολύνουν την απρόσκοπτη και χωρίς προβλήματα διενέργεια των συναλλαγών της.
Πηγή ΑΠΕ ΜΠΕ