Η γενικότερη στροφή του καταναλωτικού κοινού σε φυτικές πρωτεΐνες συνδυασμένη με τις ειδικές συνθήκες της πανδημίας, έχουν επιφέρει μία πρωτόγνωρη ανάπτυξη στην αγορά των οσπρίων της τάξης του 28,8% (σε αξία, στοιχεία IRI YTD Sep 2020).
Εδώ και ένα χρόνο, η Agrino επαναλάνσαρε τη σειρά των οσπρίων της με νέες συσκευασίες, ενώ στην επικοινωνία της με τους καταναλωτές προτείνει την ένταξη των οσπρίων στο καθημερινό μας τραπέζι με νέους, υγιεινούς τρόπους, πέραν των γνωστών, παραδοσιακών. Η νέα προσέγγιση αγκαλιάστηκε από τους καταναλωτές και στέφτηκε με εξαιρετική επιτυχία, φέρνοντας ανάπτυξη πωλήσεων υπερδιπλάσια του μέσου όρου της αγοράς και συνεπώς συνεχή ανάπτυξη του μεριδίου αγοράς.
Η επιβράβευση των καταναλωτών επισφραγίστηκε και με το Χρυσό Βραβείο που έλαβε η Agrino για το συνολικό branding και τον επανασχεδιασμό της ταυτότητας και των συσκευασιών των οσπρίων της στα Packaging Awards 2020.
Ήδη, από το 2006, η Agrino πρωτοπορεί, παράγοντας ελληνικά όσπρια, καλλιεργημένα σε στενή συνεργασία με τους ντόπιους παραγωγούς, σύμφωνα με τις αρχές της Ορθής Γεωργικής Πρακτικής (ΟΓΠ), αφού σε παγκόσμια πρώτη αναγράφει το όνομά τους καθώς και την περιοχή καλλιέργειας πάνω στη συσκευασία. Επίσης, παραμένει η μόνη εταιρία στην Ελλάδα που έχει πλήρη ιχνηλασιμότητα στα προϊόντα εγχώριας παραγωγής, και μία από τις ελάχιστες παγκοσμίως. Με σταθερά ανοδική πορεία και σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα η Agrino έχει καταφέρει με προσήλωση στους στόχους της να κερδίσει την πρώτη θέση στο καλάθι των καταναλωτών ήδη από τη δεκαετία του 1980.