Οικονομία

Κλείσιμο των αμυντικών βιομηχανιών απαιτεί η τρόικα

Κυριολεκτικά στον αέρα είναι οι εργαζόμενοι στις αμυντικές βιομηχανίες στις οποίες η τρόικα θέλει να βάλει λουκέτο, εφαρμόζοντας μάλιστα το μοντέλο που εφαρμόστηκε στο κλείσιμο της ΕΡΤ.

Οι αμυντικές βιομηχανίες είναι ένα από τα μεγαλύτερα αγκάθια στις διαπραγματεύσεις με την τρόικα για την εκταμίευση της δόσης του ενός δισεκατομμυρίου ευρώ.

η τρόικα απαιτεί τη ρευστοποίηση τους ενώ η κυβέρνηση θέλει τουλάχιστον τη διατήρηση μέρους του στρατιωτικού σκέλους

Το μεγαλύτερο εμπόδιο ακούει στο όνομα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα όπου η διαφωνία με τους δανειστές είναι πλήρης.
Και αυτό γιατί η τρόικα απαιτεί τη ρευστοποίηση τους ενώ η κυβέρνηση θέλει τουλάχιστον τη διατήρηση μέρους του στρατιωτικού σκέλους.

Ακόμα και για τη ΛΑΡΚΟ όμως η διαφωνία μοιάζει προς το παρόν ανυπέρβλητη

Γιατί εδώ η τρόικα ζητάει να εφαρμοστεί το μοντέλο της ΕΡΤ, δηλαδή κλείσιμο και απολύσεις των εργαζομένων και μετά σύσταση νέας εταιρείας με επαναπρόσληψη μερικών εργαζομένων.
Μάλιστα οι δανειστές εγείρουν την απαίτηση οι απολύσεις να μην προσμετρηθούν στον αριθμητικό στόχο του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης.

η τρόικα ζητάει να εφαρμοστεί το μοντέλο της ΕΡΤ, δηλαδή κλείσιμο και απολύσεις των εργαζομένων και μετά σύσταση νέας εταιρείας με επαναπρόσληψη μερικών εργαζομένων

Από την άλλη κυβέρνηση αποδέχεται να γίνουν απολύσεις αλλά όχι στο σύνολο των εργαζομένων.
Το ελληνικό επιχείρημα αποτυπώνεται σε μία κυβερνητική διαρροή, ότι δηλαδή ”η δέσμευση της κυβέρνησης στο μνημόνιο είναι για σχέδιο αναδιάρθρωσης όχι για λουκέτο”.

Διαβάστε επίσης:

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Οικονομία
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Οικονομία: Περισσότερα άρθρα
Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ: Διακρίθηκε με 14 βραβεία στα Sports Marketing Awards & Sponsorship Awards
Για τη συνολική του προσφορά στον αθλητισμό ως επίσημος σύμμαχος ενυδάτωσης σε μεγάλες διοργανώσεις και κορυφαίους αθλητές, αλλά και για τις αποτελεσματικές επικοινωνιακές ενέργειες στο χώρο του Sports Marketing
Ο Χρήστος Μπαλατσός, Senior Brand Manager για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ στην Coca-Cola Τρία Έψιλον