Παρασκευή, 22 Νοε.
14oC Αθήνα

«Μάχη» των εταιριών ηλεκτρισμού για τους «καλούς πελάτες» – Κίνηση με σημασία από την ΔΕΗ

ΔΕΗ

Οι καλοί πελάτες στον τομέα της ηλεκτρικής ενέργειας θα αποτελέσουν το επόμενο χρονικό διάστημα το μήλο της έριδος μεταξύ των εταιριών λιανικής. Οι προωθούμενες αλλαγές από το υπουργείο σε συνδυασμό με τις ισχυρές πιέσεις που ασκούνται από την τρόικα, αναγκάζουν τις εταιρίες να στραφούν προς την συγκεκριμένη κατηγορία πελατών, οι οποίοι είναι και αυτοί που αφήνουν κέρδος για τις επιχειρήσεις.

Η ΔΕΗ μάλιστα, ο ισχυρός παίκτης της αγοράς, για πρώτη φορά αναθέτει το συγκεκριμένο πόστο – Γενικός Διευθυντής Εμπορίας – σε στέλεχος που προέρχεται από τον ιδιωτικό τομέα και δεν είναι σάρκα από την σάρκα της Επιχείρησης. Ένας από τους βασικούς στόχους της Επιχείρησης είναι, αφενός να διατηρήσει το μεγαλύτερο μέρος των καλών πελατών και αφετέρου να βελτιώσει την εισπραξιμότητα.

Η αλλαγή με την τοποθέτηση του Γ. Κατάκη στη νευραλγική θέση του Γενικού Διευθυντή Εμπορίας, σηματοδοτεί την έμφαση που θα δοθεί το επόμενο διάστημα στη σχέση της ΔΕΗ με τους καταναλωτές. Άλλωστε ο νέος Γενικός Διευθυντής έχει επιτυχημένη θητεία σε υψηλές θέσεις στον ιδιωτικό τομέα και σε μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας και τυχερών παιχνιδιών.

Ποιος είναι ο Γ. Κατάκης

Επί επί χρόνια υψηλόβαθμο στέλεχος της Intralot, στην οποία έχει θητεία από το 1998 έως το  2015 ο Γ. Κατάκης έχει υπάρξει μεταξύ άλλων επικεφαλής της γενικής διεύθυνσης στρατηγικής και εμπορίας του ομίλου, αλλά και μέλος του ΔΣ. επίσης στην Intralot ήταν επικεφαλής των θυγατρικών σε αρκετές χώρες του εξωτερικού όπως Μαρόκο, Ρουμανία, Ταιβάν, Μάλτα, Νέα Ζηλανδία, Ισπανία, Αυστραλία,.

Αλλά και πριν την Intralot από το 1989 έως το 1994 ο νέος ΓΔ Εμπορίας της ΔΕΗ είχε εργαστεί στον όμιλο Ιντρακομ και στην εταιρεία τεχνολογίας Eurocom Expertise όπου μεταξύ άλλων δημιούργησε και ανέπτυξε τα πρώτα μεγάλα site στην Ελλάδα όπως το site του Ολυμπιακού olympiacos.gr, το πρώτο site της vodafone panaphone.gr και το flash.gr.

Μηνιαίοι λογαριασμοί από τη ΔΕΗ

Ήδη πάντως στο κομμάτι της σχέσης με τους καταναλωτές έχουν δρομολογηθεί οι πρώτες αλλαγές, όπως η αποστολή μηνιαίων λογαριασμών που ξεκινά από τον Ιανουάριο σε 800 χιλιάδες συνδρομητές του  ebill, ενώ στη συνέχεια η Εμπορία θα κληθεί να ανταγωνιστεί τους ιδιώτες και στα νέα προϊόντα όπως τα ενεργειακά double play πακέτα ηλεκτρισμού και φυσικού αέριου. Άλλωστε και η ΔΕΗ σχεδιάζει να μπει στην αγορά του αερίου, έχοντας μάλιστα προσλάβει και σύμβουλο για να αποφασίσει τα επόμενα βήματά της στην αγορά.

Τέλος στο κομμάτι των ληξιπρόθεσμων και της βελτίωσης της εισπραξιμότητας η ΓΔ Εμπορίας θα κληθεί να συνεργαστεί με την Qualco και να υλοποιήσει το πλάνο που θα εκπονηθεί με στόχο να μπει ένα τέλος στο φαύλο κύκλο των ανεξόφλητων οφειλών πελατών προς την εταιρεία.

Οικονομία Τελευταίες ειδήσεις