Αύξηση του τζίρου σε ποσοστό που κυμάνθηκε στο 50% κατέγραψε η Nespresso στην Ελλάδα την τελευταία τριετία, ενώ και το 2023 οι πωλήσεις καφέ της εν λόγω επιχείρησης αυξήθηκαν με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης. Γεγονός είναι ότι οι Έλληνες είναι λάτρεις του καφέ, καθώς η συνολική κατανάλωση εκτιμάται σε 4 δισεκατομμύρια κούπες το χρόνο.
Στην παρούσα φάση η επιχείρηση βρίσκεται σε αναζήτηση καταστήματος στα δυτικά προάστια, ενώ το πιο πρόσφατο κατάστημα Nespresso, το 12ο κατά σειρά, άνοιξε στο εμπορικό κέντρο The Mall of Athens.
Τα παραπάνω ανέφερε σε εκπροσώπους του Τύπου, ο διευθύνων σύμβουλος της Nepresso, Αντώνης Αυγερόπουλος, με αφορμή την παρουσίαση των στόχων βιωσιμότητας, οι οποίοι επιτυγχάνονται μέσω από ένα διευρυμένο επενδυτικό πρόγραμμα. Μόνο για την ανακύκλωση σε χρησιμοποιημένες κάψουλες, η εταιρεία επένδυσε 750.000 ευρώ, καθιστώντας το πρόγραμμα της ανακύκλωσης την πιο σημαντική επένδυση στον τομέα του sustainability.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Αυγερόπουλος, τα μηνύματα για την ανταπόκριση του κόσμου στο ταξίδι του zero waste της εταιρείας είναι ενθαρρυντικά, καθώς 6 στις 10 κάψουλες που αγοράζονται από τα καταστήματα (μπουτίκ) της Nespresso, επιστρέφονται πίσω για ανακύκλωση.
Η διοίκηση τόνισε ότι, το «ταξίδι» προς τη βιωσιμότητα ξεκίνησε από νωρίς κι αυτό της δίνει τη δυνατότητα να φέρει εις πέρας το στόχο για μηδενικό αποτύπωμα έως το 2035, πολύ νωρίτερα από τον αρχικό στόχο του 2050. Καθοριστικός είναι ο ρόλος των καταναλωτών, οι οποίοι ανταποκρίθηκαν άμεσα στο κάλεσμα της Nespresso να συνεργαστούν για να υλοποιήσουν τους στόχους της βιωσιμότητας.
Αξιοσημείωτο είναι ότι οι Έλληνες πίνουν καφέ, χρησιμοποιώντας όλα τα κανάλια, τόσο τα φυσικά καταστήματα, όσο και τα ηλεκτρονικά e-shops, ενώ ανάλογος αριθμός παραγγελιών γίνεται μέσω του τηλεφωνικού κέντρου. Στο πλαίσιο της ESG πολιτικής, κάθε φορά που κάνουν διαδικτυακά ή τηλεφωνικά την παραγγελία τους, οι καταναλωτές μπορούν να επιστρέψουν τις χρησιμοποιημένες κάψουλες για ανακύκλωση.
Επιπλέον, στο πλαίσιο της βιώσιμης πολιτικής, η εταιρεία έχει συνάψει συνεργασία με την Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση Staramaki, λανσάροντας χωρίς έξτρα χρέωση στις μπουτίκ Nespresso, 100% φυσικά καλαμάκια από το στέλεχος του σιταριού, λύση απόλυτα φιλική προς το περιβάλλον, αφού δεν δημιουργεί απορρίμματα.