Άλλο ένα τρίμηνο ισχυρής οργανικής ανάπτυξης, χάρη στη συνεχιζόμενη υλοποίηση της στρατηγικής σε σχέση με τα προϊόντα 24/7 κατανάλωσης ανακοινώνει η Coca – Cola HBC AG, όμιλος παραγωγής καταναλωτικών προϊόντων προσανατολισμένος στην ανάπτυξη και στρατηγικός εταίρος εμφιάλωσης της The Coca-Cola Company,
Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 15,3% σε οργανική βάση στο τρίμηνο, με τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις εννιαμήνου να αυξάνονται κατά 17,0% σε οργανική βάση σύμφωνα με την Coca-Cola HBC AG.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ζήτηση ανά κατηγορία
Η αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 2,2% σε οργανική βάση, οφείλεται κυρίως στις κατηγορίες στρατηγικής μας προτεραιότητας, με τα ανθρακούχα αναψυκτικά να αυξάνονται κατά 1,5%, τα ποτά ενέργειας 24,8% και τον καφέ 33,5%.
- Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο αυξήθηκαν κατά 12,9% σε οργανική βάση, αντικατοπτρίζοντας τα σωρευτικά οφέλη των πρωτοβουλιών διαχείρισης της αύξησης των εσόδων κατά τους τελευταίους δώδεκα μήνες, σε όλες τις κατηγορίες και τις αγορές.
- Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,8% σε δημοσιευμένη βάση, με την ισχυρή οργανική ανάπτυξη να αντισταθμίζεται από τον αντίκτυπο των δυσμενών συναλλαγματικών μεταβολών στις αναδυόμενες αγορές.
- Περαιτέρω βελτίωση του μεριδίου αγοράς εννιαμήνου σε αξία. Αύξηση κατά 110 μονάδες βάσης στα έτοιμα προς κατανάλωση μη αλκοολούχα αναψυκτικά και 60 μονάδες βάσης στα ανθρακούχα αναψυκτικά.
Βασικά στοιχεία ανά αγορά
- Ευρείας βάσης αύξηση των καθαρών εσόδων σε οργανική βάση, με ιδιαίτερα ισχυρές επιδόσεις στις αναδυόμενες αγορές.
- Αναπτυγμένες αγορές: Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 7,7% σε οργανική βάση, κυρίως λόγω της αύξησης των εσόδων ανά κιβώτιο, με μεικτές επιδόσεις σε επίπεδο όγκου πωλήσεων λόγω της υψηλής συγκριτικής βάσης και των ποικίλων καιρικών συνθηκών.
- Αναπτυσσόμενες αγορές: Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 15,9% σε οργανική βάση, με ισχυρές επιδόσεις του όγκου πωλήσεων στα ποτά ενέργειας και τον καφέ, που αντιστάθμισαν εν μέρει τους χαμηλότερους όγκους πωλήσεων σε ανθρακούχα αναψυκτικά, νερό και χυμούς.
- Αναδυόμενες αγορές: Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 21,8% σε οργανική βάση, με ισχυρή βελτίωση του όγκου πωλήσεων, ιδίως στην Αίγυπτο.
Δηλώσεις διοίκησης
Ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε:
«Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που είχαμε καλές επιδόσεις για ακόμα μία φορά, και που σημειώσαμε αύξηση του όγκου πωλήσεων σε οργανική βάση για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο. Αυτό οφείλεται στην αποτελεσματική υλοποίηση της στρατηγικής μας στην αγορά, η οποία υποστηρίζεται από τη διαρκή εστίαση στις κατηγορίες στρατηγικής προτεραιότητας, δηλαδή στις κατηγορίες των ανθρακούχων αναψυκτικών, των ποτών ενέργειας και του καφέ, καθώς και από την εστίαση μας στην ανάπτυξη δυνατοτήτων προσαρμοσμένων στην εξατομικευμένη υλοποίηση σε κάθε σημείο πώλησης. Η εξελιγμένη διαχείριση της αύξησης των καθαρών εσόδων, μέσω της αξιοποίησης δεδομένων, πληροφοριών και αναλύσεων, μας βοηθούν να προσαρμόζουμε τις πρωτοβουλίες μας και την εκτέλεση της στρατηγικής μας στα διαφορετικά καταναλωτικά περιβάλλοντα και να ισορροπούμε επιτυχώς ανάμεσα στη διατήρηση προσιτών τιμών και στην παροχή προϊόντων υψηλής αξίας. Ως αποτέλεσμα, πετύχαμε τόσο αυξημένα έσοδα ανά κιβώτιο όσο και υψηλότερα μερίδια αγοράς.
Επιπλέον, συνεχίζουμε να επενδύουμε στο μέλλον μας, με σαφή εστίαση στην επίτευξη των στόχων μας σε σχέση με τη βιωσιμότητα. Στην Αυστρία, εισαγάγαμε μια πρωτοπόρα για τη βιομηχανία εναλλακτική στην πλαστική μεμβράνη συσκευασίας για τις πολυσυσκευασίες φιαλών μελλοντικής κατανάλωσης, ενώ στη Ρουμανία επενδύσαμε σε δυνατότητες ανακυκλωμένου PET ώστε να ενισχύσουμε την περιβαλλοντική κυκλικότητα των συσκευασιών.
Επιβεβαιώνουμε τις κατευθυντήριες γραμμές μας για ισχυρή ανάπτυξη το 2023 και, παρά τη συνεχιζόμενη αβεβαιότητα σε επίπεδο μακροοικονομικού περιβάλλοντος, παραμένουμε σε πολύ καλή θέση ως προς την επίτευξη των μεσοπρόθεσμων στόχων μας».