Site icon NewsIT
13:29 | 08.11.22

Coca Cola HBC: Στο 19,6% η αύξηση πωλήσεων από Ιούλιο έως Σεπτέμβριο – Εκρηκτική ζήτηση στα ενεργειακά ποτά

Coca Cola HBC: Στο 19,6% η αύξηση πωλήσεων από Ιούλιο έως Σεπτέμβριο – Εκρηκτική ζήτηση στα ενεργειακά ποτά

FILE PHOTO: Bottles of Coca-Cola are seen at a Carrefour Hypermarket store in Montreuil, near Paris, France, February 5, 2018. REUTERS/Regis Duvignau/File Photo GLOBAL BUSINESS WEEK AHEAD/File Photo

Μαίρη Ι. Παπακωνσταντίνου

Εξαιρουμένων της Ρωσίας και της Ουκρανίας, ισχυρές επιδόσεις επέδειξαν οι πωλήσεις της Coca-Cola HBC AG το 3ο τρίμηνο 2022, καθώς αυξήθηκαν κατά 19,6% σε οργανική βάση, συνεχίζοντας την ισχυρή δυναμική ανάπτυξης του 1ου εξαμήνου.   

Κατά 5,7% αυξήθηκαν και οι όγκοι πωλήσεων της Coca-Cola HBC, επωφελούμενοι από τη δυναμική των κατηγοριών προτεραιότητας, με τα ανθρακούχα αναψυκτικά στο +6,2%, τα ποτά ενέργειας στο +30% και η κατηγορία του καφέ στο +51%.

Αντίστοιχα τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν κατά 7,4% σε οργανική βάση το 3ο τρίμηνο, ενώ ο όγκος πωλήσεων του ομίλου μειώθηκε κατά 6,6%, με διψήφια αύξηση στις αναπτυγμένες και αναπτυσσόμενες αγορές, η οποία ωστόσο αντισταθμίστηκε από τη διακοπή των πωλήσεων εμπορικών σημάτων της The Coca-Cola Company στη Ρωσία. Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε επίπεδο ομίλου αυξήθηκαν κατά 15% σε οργανική βάση.

Δήλωση του CEO

Ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, μίλησε για το δύσκολο κι αβέβαιο περιβάλλον, εξέφρασε ωστόσο την ικανοποίησή του για την αποτελεσματική στρατηγική της εταιρείας.

Αναλυτικά ο κ. Bogdanovic ανέφερε τα εξής: «Σημειώσαμε ισχυρή επίδοση και συνεχίσαμε να κερδίζουμε μερίδιο αγοράς κατά το τρίτο τρίμηνο χάρη στην αποτελεσματική υλοποίηση της στρατηγικής μας κατά τη διάρκεια αυτού του πολύ σημαντικού εμπορικά τριμήνου και στην εστίασή μας στις κατηγορίες και τα κανάλια όπου μπορούμε να επιτύχουμε την καλύτερη ανάπτυξη.

Μέχρι τώρα έχουμε δει πολύ περιορισμένα δείγματα αλλαγής της καταναλωτικής συμπεριφοράς, αλλά παραμένουμε σε εγρήγορση για αυτό το ενδεχόμενο και μπορούμε να προσαρμοστούμε γρήγορα αν χρειαστεί. Έχουμε επίγνωση του αντίκτυπου που έχει το δύσκολο περιβάλλον στους καταναλωτές μας. Παράλληλα προσεγγίζουμε με υπευθυνότητα τις αποφάσεις σχετικά με την τιμολογιακή πολιτική και το μείγμα προϊόντων στο πλαίσιο διαχείρισης της αύξησης των εσόδων, ενώ συνεχίζουμε να παρέχουμε αξία στους αγοραστές και στους πελάτες μας. Είναι ενθαρρυντικό ότι, ως αποτέλεσμα αυτής της προσεκτικής προσέγγισης, σημειώνουμε σταθερά ισχυρές επιδόσεις τιμών/μείγματος, παράλληλα με συνεχιζόμενη αύξηση του μεριδίου αγοράς και  παραμένουμε πρώτοι στη συνεισφορά αύξησης εσόδων στον τομέα των προϊόντων ταχείας κατανάλωσης σε όλους του πελάτες μας λιανικής πώλησης.

Σε συνέχεια των ισχυρών αποτελεσμάτων της περιόδου και έχοντας επίγνωση του ευρύτερου μακροοικονομικού περιβάλλοντος και των γεωπολιτικών κινδύνων στις αγορές μας, ανανεώνουμε τις εκτιμήσεις μας σε σχέση με τα συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη για το 2022, τα οποία πλέον αναμένουμε ότι θα διαμορφωθούν μεταξύ €860 και €900 εκατομμυρίων.

Εξακολουθούμε να έχουμε εμπιστοσύνη στη δυναμική και το εύρος του χαρτοφυλακίου μας και στην ανθεκτικότητα της επιχείρησής μας. Συνεχίζουμε να επενδύουμε σε ευκαιρίες που βελτιώνουν τις προοπτικές μας για το μέλλον, με στόχο να επιτύχουμε βιώσιμη ανάπτυξη της εταιρείας και δημιουργία αξίας για τους μετόχους μας. Αυτή συμπεριλαμβάνει την επίτευξη προόδου σε σχέση με τους περιβαλλοντικούς μας στόχους, που τώρα ενισχύεται περαιτέρω με την έκδοση του πρώτου μας «πράσινου» ομολόγου κατά το τρίτο τρίμηνο. Τέλος, οι επιδόσεις μας αποτελούν απόδειξη της σκληρής δουλειάς των ανθρώπων μας και θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω όλους τους πελάτες και τους συνεργάτες μας για τη συνεχή υποστήριξή τους».

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version