Site icon NewsIT
11:59 | 03.03.22

Coca-Cola HBC: Το εργοστάσιο στην Ουκρανία και η επόμενη ημέρα

Coca-Cola HBC: Το εργοστάσιο στην Ουκρανία και η επόμενη ημέρα
Μαίρη Ι. Παπακωνσταντίνου

Ενημέρωση για τις αποφάσεις που έλαβε κι αφορούν το εργοστάσιο  που διαθέτει στην Ουκρανία εξέδωσε η Coca Cola HBC, μετά από την έκρυθμη κατάσταση που επικρατεί στη χώρα και τις ραγδαίες εξελίξεις, όπου μεταξύ άλλων αναφέρει ότι  «Είμαστε έτοιμοι ακόμα και να ανακατανείμουμε τις δαπάνες μάρκετινγκ και τις επενδύσεις κεφαλαίου σε άλλες αγορές».

Στις 24 Φεβρουαρίου, η διοίκηση αποφάσισε να διακόψει την παραγωγή στο εργοστάσιο του Κιέβου καθώς όπως τόνισε «Η ασφάλεια των εργαζομένων μας είναι η ύψιστη προτεραιότητά μας. Παραμένουμε σε συνεχή επαφή με τους ανθρώπους μας στην Ουκρανία και τη Ρωσία και κάνουμε ό,τι μπορούμε για να τους υποστηρίξουμε.

Επιπτώσεις

Με την δημοσίευση της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων ολόκληρου του έτους του 2021 στις 22 Φεβρουαρίου, η Coca-Cola HBC έδωσε τις εκτιμήσεις της (guidance) για το έτος σε ένα ευρύ φάσμα που λαμβάνει υπόψη τους γεωπολιτικούς κινδύνους, καθώς και πιθανές αντιιξοότητες από εμπορεύματα και νομίσματα. Ωστόσο, την τελευταία εβδομάδα η κατάσταση στην οποία εμπλέκονται Ουκρανία και Ρωσία έχει εξελιχθεί σαφώς περισσότερο και ταχύτερα από ό,τι αναμενόταν.

Είναι ακόμη πολύ νωρίς για να ποσοτικοποιηθεί ο αντίκτυπος που θα έχει η εξελισσόμενη γεωπολιτική κρίση και οι αναπτυσσόμενες αντιδράσεις πολλών κυβερνήσεων στην κρίση, στις δραστηριότητές μας ή στα αποτελέσματα ολόκληρου του έτους 2022.

Αβεβαιότητα

Δεδομένου ότι δημιουργήσαμε περίπου το 20% των όγκων του 2021 και τα EBIT και από τις δύο περιοχές, σε συνδυασμό με την αβεβαιότητα για τη διάρκεια και τον οικονομικό αντίκτυπο, δεν πιστεύουμε πλέον ότι είναι συνετό να παρέχουμε guidance για το τρέχον οικονομικό έτος του ομίλου μας.

Συνεχίζουμε να εκτελούμε καλά σε κάθε τομέα όπου έχουμε τον έλεγχο και θα επικεντρωθούμε σε παράγοντες που μπορούν να μετριάσουν τους αρνητικούς παράγοντες.

Χρηματοοικονομική διαχείριση

Είμαστε έτοιμοι να χρησιμοποιήσουμε ενέργειες διαχείρισης της αύξησης των εσόδων, συμπεριλαμβανομένης της τιμολόγησης, για να αντισταθμίσουμε την υποτίμηση του νομίσματος και το υψηλότερο κόστος εισροών. Είμαστε επίσης έτοιμοι να ανακατανείμουμε τις δαπάνες μάρκετινγκ και τις επενδύσεις κεφαλαίου σε άλλες αγορές. Η διαχείριση των λειτουργικών εξόδων είναι ενσωματωμένη στην επιχείρησή μας και θα συνεχίσει να αποτελεί βασικό στοιχείο των σχεδίων μας για το έτος.

Θα ενημερώσουμε αναλόγως όταν έχουμε μεγαλύτερη ορατότητα για τον αντίκτυπο των γεγονότων στην Ουκρανία και τη Ρωσία στην επιχείρησή μας”, καταλήγει η ανακοίνωση της εταιρείας.

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version