Επιχειρήσεις

Coca-Cola Τρία Έψιλον: Απέσπασε 2 χρυσά και 2 ασημένια βραβεία στα HR Awards

Για μια ακόμη φορά, η Coca-Cola Τρία Έψιλον διακρίθηκε για τις πρωτοβουλίες της στον τομέα του Ανθρώπινου Δυναμικού στα HR Awards 2021 και απέσπασε 4 διακρίσεις, με 2 χρυσά και δύο ασημένια βραβεία.

Πρόκειται για μια αναγνώριση που επιβεβαιώνει τη σημασία και την προσήλωση στη δημιουργία του εργασιακού περιβάλλοντος του αύριο, προσφέροντας στους ανθρώπους της τη δυνατότητα να εξελιχθούν, σε ένα σύγχρονο και συμπεριληπτικό περιβάλλον εργασίας.

Αναλυτικά, της απονεμήθηκε το πρώτο χρυσό βραβείο στην κατηγορία Best Talent Management Strategy & Initiative, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, επιβραβεύοντας την για τη συνολική στρατηγική που χάραξε στην ανάπτυξη ταλέντων, ενώ το δεύτερο χρυσό βραβείο η εταιρεία το έλαβε στην κατηγορία Best CSR Initiative για την πρωτοβουλία Στήριξη Προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι».

CCE HR AWARDS  MaryPapakonstantinou

Μέσα από στοχευμένες δράσεις και σύγχρονα εργαλεία, η Coca-Cola Τρία Έψιλον ενισχύει την ενδυνάμωσή τους προσφέροντας ίσες ευκαιρίες σε όλους, μέσω της υλοποίησης προγραμμάτων ταχείας εξέλιξης, που εναρμονίζονται με τα προσωπικά πλάνα ανάπτυξης και καριέρας των ανθρώπων της.

Ακόμη, τα δύο ασημένια βραβεία απέσπασε στην κατηγορία Excellence in Employer Branding για την πρωτοβουλία «Εξελισσόμαστε και κερδίζουμε μαζί στη Νέα Εποχή», καθώς και στην κατηγορία Most Valuable HR Team, για τη συμβολή της ομάδας στην υποστήριξη και στη διασφάλιση της ασφάλειας των εργαζομένων της μέσα από το πρόγραμμα «Παραμένουμε Ενωμένοι». Η εταιρεία σχεδίασε και υλοποίησε δύο φάσεις της καμπάνιας Employer Branding, παρουσιάζοντας την αντιπροσωπευτική και αυθεντική εικόνα του εργασιακού της περιβάλλοντος, έχοντας ως προτεραιότητα να ενισχύσει τη δέσμευση των εργαζομένων της, την κατανόηση εξωτερικά της εταιρικής κουλτούρας και την προσέλκυση νέων ταλέντων.

Επιπλέον, η ομάδα HR της Coca-Cola Τρία Έψιλον από την πρώτη στιγμή στάθηκε δίπλα στις ομάδες στηρίζοντας σε όλα τα επίπεδα τη λειτουργία τους με σκοπό την ασφάλεια όλων με υψηλά πρότυπα και την προσαρμογή του τρόπου λειτουργίας στην αγορά, στα εργοστάσια και στα γραφεία, ώστε να στηρίξει απρόσκοπτα τις ανάγκες της κοινωνίας και των καταναλωτών.

H People & Culture Director της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα και Κύπρο, Κωνσταντίνα Μπάρκα, δήλωσε σχετικά: «Οι διακρίσεις αυτές μας κάνουν ιδιαίτερα χαρούμενους και περήφανους, καθώς αναδεικνύουν για ακόμη μια φορά ότι επίκεντρο σε ό,τι κάνουμε είναι οι άνθρωποί μας, η ευεξία και η εξέλιξή τους. Στόχος μας να συνεχίσουμε να καινοτομούμε, λειτουργώντας με ενσυναίσθηση. Να ακούμε τις ομάδες μας, την κοινωνία, να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες τους και να ανταποκρινόμαστε σε αυτές, εξελίσσοντας έτσι καθημερινά τον οργανισμό μας».

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ: Διακρίθηκε με 14 βραβεία στα Sports Marketing Awards & Sponsorship Awards
Για τη συνολική του προσφορά στον αθλητισμό ως επίσημος σύμμαχος ενυδάτωσης σε μεγάλες διοργανώσεις και κορυφαίους αθλητές, αλλά και για τις αποτελεσματικές επικοινωνιακές ενέργειες στο χώρο του Sports Marketing
Ο Χρήστος Μπαλατσός, Senior Brand Manager για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ στην Coca-Cola Τρία Έψιλον