«Διαθέτουμε ήδη 96 φυσικά καταστήματα, τα οποία έως το τέλος του χρόνου θα φτάσουν τα 98», επεσήμανε χθες βράδυ (17.12.2024) ο διευθύνων σύμβουλος της Cosmos Sport, Μιχάλης Τσικνάκης, σε δημοσιογραφική συνάντηση γνωριμίας
Στόχος του πενταετούς πλάνου της Cosmos Sport για την περίοδο 2025 – 2029 περιλαμβάνει άνοιγμα 10 νέων φυσικών καταστημάτων το χρόνο, σύμφωνα με χθεσινή (17.12.2024) δήλωση του διευθύνοντος συμβούλου της γνωστής αλυσίδας στον κλάδο της πώλησης επώνυμων αθλητικών ειδών, Μιχάλη Τσικνάκη, σε δημοσιογραφική συνάντηση γνωριμίας.
Συγκεκριμένα, ο διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας αθλητικών ειδών επεσήμανε σχετικά με το πλάνο επέκτασης: «Διαθέτουμε ήδη 96 φυσικά καταστήματα, τα οποία έως το τέλος του χρόνου θα φτάσουν τα 98, με ανοίγματα στην Καβάλα και τις Σέρρες. Το πλάνο μας για το 2025 μέχρι το 2029 είναι 10 καταστήματα το χρόνο», αποκλείοντας το ενδεχόμενο εξαγοράς κάποιας αλυσίδας στην Ελλάδα.
Από τα 96 φυσικά καταστήματα του δικτύου της Cosmos Sport, τα 14 είναι JD (10 στην Ελλάδα και 4 στην Κύπρο), τα 22 είναι Sneaker10 (9 στην Ελλάδα και 3 στην Κύπρο), τα 2 είναι καταστήματα Slamdunk (για μπάσκετ), ένα στο κέντρο της Αθήνας και ένα στη Θεσσαλονίκη, και υπάρχει και ένα κατάστημα Rundome (για τρέξιμο) στην οδό Μητροπόλεως, ενώ τα υπόλοιπα καταστήματα αφορούν το εμπορικό της σήμα (Cosmos Sport). Παράλληλα, η εταιρεία διαθέτει 9 ηλεκτρονικά καταστήματα.
Υπενθυμίζεται, ότι η Cosmos Sport είναι κατά 80% θυγατρική του βρετανικού κολοσσού JD Sports Fashion από το 2021 και πλέον αριθμεί 6 εμπορικές επωνυμίες (Cosmos Sport,JD Sports, Sneaker10, Slamdunk, Rundome), ενώ έχει περισσότερους από 1.700 εργαζομένους σε Ελλάδα και Κύπρο. Τον προηγούμενο μήνα έληξε το option για το 20% των μετοχών που δεν ασκήθηκε δικαίωμα, καθώς και οι δύο πλευρές έχουν πρόθεση να συνεχίσουν τη συνεργασία τους.
Για το 2024, ο κ. Τσικνάκης προβλέπει ότι ο κύκλος εργασιών (τζίρος) της Cosmos Sport θα ξεπεράσει τα 200 εκατ. ευρώ σε Ελλάδα και Κύπρο έναντι 160 εκατ. ευρώ το 2023. Σημειώνεται ότι το ένα τρίτο του τζίρου της προέρχεται από το ηλεκτρονικό εμπόριο, όταν το 47% περίπου είναι από τις πωλήσεις υποδημάτων. Σε επίπεδο κερδοφορίας ποσοστιαία θα είναι περίπου στα ίδια επίπεδα με πέρυσι έχοντας EBITDA της τάξης του 10 – 11%.
Η αγορά των αθλητικών μεγαλώνει κατά 8 – 10% κάθε χρόνο σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ στην Ευρώπη είναι κατά 3 – 5%, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της αλυσίδας. «Πλέον συγκρινόμαστε σε ένα παγκόσμιο επίπεδο», τόνισε ο ίδιος.
Τον περασμένο μήνα έληξε το option για το 20% των μετοχών που δεν ασκήθηκε δικαίωμα, καθώς και οι δύο πλευρές έχουν πρόθεση να συνεχίσουν τη συνεργασία τους.
Όσον αφορά το δικαίωμα πώλησης του 20% που κατέχει η οικογένεια Τσικνάκη στο joint venture με την JD και οι δύο συνεταίροι συνεχίζουν από κοινού την υλοποίηση του πενταετούς πλάνου τους.