Επιχειρήσεις

DHL Express: Δημιουργεί «πράσινο» στόλο – Με σκανδιναβικά πρότυπα το Green City Hub της Αθήνας

Στη δημιουργία του Green City Hub στο κέντρο της Αθήνας προχωρά η DHL Express, που θα αποτελείται από έναν στόλο αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων και δικύκλων, για να εξυπηρετεί το κέντρο της Αθήνας, με 25 δρομολόγια.

Όπως ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της DHL Express Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Ελευθέριος Σαμαράς «Το Green City Hub της Αθήνας θα λειτουργεί με τους πλέον σύγχρονους τρόπους, όπως σε Δανία, Σουηδία, Νορβηγία και Ολλανδία. Έως το πρώτο εξάμηνο του 2023 θα έχει εγκαινιαστεί»,

Επίσης, το Green City Hub θα επιχειρεί από ένα κτίριο, το οποίο θα καταναλώνει ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές ενέργειες και συγκεκριμένα, ηλιακά πάνελς.

Samaras  DHL EXPRESS MaryPapakonstantinou

DHL Express: Διευρυμένες δραστηριότητες

Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός, ότι η περιοχή ευθύνης της DHL Express Ελλάδος διευρύνθηκε, καθώς προστέθηκαν χώρες, όπως η Αλβανία και η Βοσνία – Ερζεγοβίνη και παράλληλα, επεκτάθηκαν τα σημεία εξυπηρέτησης σε όλη την Ελλάδα.

Μιλώντας στο συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022, με αναφορά στον κλάδο των ταχυμεταφορών και της εφοδιαστικής αλυσίδας, ο κ. Σαμαράς (φωτογραφία πάνω) υποστήριξε ότι εξακολουθούν να υφίστανται διαταραχές, εξαιτίας του πολέμου στην Ουκρανία και στην πολιτική μηδενικής ανοχής της Κίνας στον Covid-19.

Ο ίδιος τόνισε ότι, η πραγματικότητα που βιώνει ο κλάδος γίνεται ακόμη πιο δύσκολη, εάν συνυπολογιστεί ότι «η τιμή των καυσίμων είναι υψηλότερη από ποτέ», με αποτέλεσμα το κόστος των μεταφορών να έχει αυξηθεί 120%.

Ωστόσο, παρά τα όποια προβλήματα, ο κ. Σαμαράς προέβλεψε ότι η ζήτηση για αεροπορικές εμπορευματικές μεταφορές θα παραμείνει υψηλή και το 2022.

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
50 /50
2000 /2000
Όροι Χρήσης. Το site προστατεύεται από reCAPTCHA, ισχύουν Πολιτική Απορρήτου & Όροι Χρήσης της Google.
Επιχειρήσεις
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Επιχειρήσεις: Περισσότερα άρθρα
Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ: Διακρίθηκε με 14 βραβεία στα Sports Marketing Awards & Sponsorship Awards
Για τη συνολική του προσφορά στον αθλητισμό ως επίσημος σύμμαχος ενυδάτωσης σε μεγάλες διοργανώσεις και κορυφαίους αθλητές, αλλά και για τις αποτελεσματικές επικοινωνιακές ενέργειες στο χώρο του Sports Marketing
Ο Χρήστος Μπαλατσός, Senior Brand Manager για το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ στην Coca-Cola Τρία Έψιλον
Η Nova ξεκινά πρωτοβουλία αποτίμησης της οικονομικής επίπτωσης των φυσικών καταστροφών και του ρόλου της τεχνολογίας στην πρόληψη
Η πρωτοβουλία της Nova, είναι βασισμένη σε εις βάθος μακροοικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική έρευνα της κλιματικής κρίσης στην Ελλάδα και στα πλεονεκτήματα της πρόληψης έναντι της αποκατάστασης, σε συνεργασία με την ελληνική επιστημονική κοινότητα
Ο Γιώργος Λάμπρου